|
|
||||
|
||||
6es met een begrenzer... dat geloof je nu zelf toch niet?
DAt er een begrenzer op ZAT durf ik nog aannemen, maar als je nooooit sneller dan 160 gaat wordt je nooit 6es in de Gumball... Heeft hij trouwens ook ergenes geïncinueerd... => dat hij op 1 of andere manier er toch ingeslaagd was om sneller dan 160 te gaan.
|
||||
|
||||
Ik heb de TV na welgeteld 10 minuten uitgeschakeld. Sorry, maar ik vind dit gewoon niet kunnen. Probeer met dergelijke taferelen maar eens wat goodwill bij Jan Modaal, de overheid, de groenen enz. los te weken voor de autosport. Die gumballdinges staat mijlenver van wat wij (ik hoop dat ikhet woord "wij" mag gebruiken) onder autosport verstaan, maar wordt door Piet Snot (halfbroer van Jan Modaal) wel over dezelfde kam gescheerd.
En dan heb ik het nog niet over Spillie die als een puber staat te kwijlen bij het aanschouwen van een Gallardo. Om veel mooiere versies zonder lelijke stickers te zien hoef je echt niet naar Parijs. De Paddock is een vzw ter bevordering van de autosport, de Gumball 3000 bewijst ons daarbij echt geen dienst. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
idd door zijn stickers er af te halen is hij als één van de enige niet tegengehouden en daardoor heeft hij een mooie 6de plaats kunnen behalen zonder overdreven snel te moeten rijden, maar als ik mij niet vergis is hij algemeen wel 10de geworden niet?
soit, let op mijn woorden: ik doe daar nog aan mee!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Gumball 3000, Quote Challenge of hoe het ook mag heten...............vreselijk ordinair nieuw geld die laten zien dat hun normen en waarden van een bedenkelijk nivo zijn. Na het bezoeken van de sites van die "Kimberly" weet je hoe laat het is.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Leuk twee doden door die klojos:
Quote:
|
||||
|
||||
Zoals ik al op een ander fora zei, van mijn part mogen ze die daders hun benen afkappen, gedaan met dat idioot gedoe. Er zijn geen woorden voor, racen dien je op een circuit te doen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Als het verboden zou worden zalMaximilian Cooper zal wel een omweg vinden om de rally altijd te kunnen organiseren.
|
||||
|
||||
Het jarenlange geluk van de Gumball is opgebruikt, het moest vroeg of laat helaas eens fout gaan. Mijn deelneming gaat uit naar de slachtoffers van dit trieste ongeval. De Gumball is gruwelijk fout gegaan. Hopelijk betekent dit nu stilaan het begin van het einde.
Ik hoop dat organisator Maximillion Cooper ook gaat beseffen dat de Gumball te gevaarlijk is geworden. Wat is begonnen als een redelijk onschuldige roadtrip van Mr. Cooper en enkele van zijn gefortuneerde vrienden is gemuteerd in een miljardenbussiness. Deze schandalige, decadente smeerboel zal helaas altijd wel een plekje vinden op deze aardbol waar de locale machthebbers graag soepel willen zijn in de wetgeving in ruil voor de nodige deviezen. Wetgeving, hoe goed de stap al mag zijn, is niet genoeg om de Gumball te stoppen. Alleen Maximillian Cooper kan de race stoppen.
|
||||
|
||||
Update: De editie 2007 van de Gumball is stilgelegd. Hopelijk krijgen de organisatoren het nu eindelijk eens door en was dit de laatste keer!
|
||||
|
||||
Wat is er eigenlijk gebeurd? Ik lees DODEN. Dit is toch niet waar hoop ik. Alles in de autosport wereld gaat dan weer eens een slechtere naam krijgen doordat vele mensen het verschil tussen Gumball en autosport niet zien. Ik volg het niet nauw maar als het op tv is en ik weet het dan kijk ik wel eens. De auto's zijn mooi maar over de rest ben ik eigenlijk niet te spreken.
|
|
||||
|
||||
2 Britten hebben op een kruispunt een andere wagen ingehaald (over een witte lijn gereden ook) en zijn met een snelheid van meer dan 200 km/u frontaal op de wagen van een bejaard koppel gereden. De bestuurder van die wagen was op slag dood, zijn vrouw ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
de 2 deelnemers zijn in de M6 van een andere deelnemer gestapt, en weggereden (ze zijn later wel aangehouden)
|