![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb gezien dat ook de oranje auto van de fast and the furious daar ook aanwezig zou zijn.
Die auto alleen kost tegen 3.5 - 4miljoen, zonder verzekering of dergelijke. Just the car... Moest ik tijd hebben, zouk zeker gaan zien naar dat tuningsalon...
|
||||
|
||||
Om exact te weten hoeveel personen er gaan komen van de Paddock, start ik hier het "telsysteem" nog eens op. Het is namelijk zo dat onze goede vriend Pascal bereid is om onze kaarten op voorhand te gaan kopen zodat we niet hoeven aan te schuiven... het spreekt vanzelf dat als er één persoon zich vergeet aan te melden, al de anderen dan op hem moeten wachten en dat we dan nog geen stap verder zijn. Anderzijds wil Pascal natuurlijk ook niet met kaarten in overschot blijven zitten dus het aantal moet exact zijn en wie zich engageert om te komen moet er rekening mee houden dat ALS hij toch niet zou kunnen komen om één of andere reden, hij WEL de inkomprijs dient te betalen. Daarom stel ik voor dat Pascal zijn rekeningnummer meedeelt zodat iedereen die zich opgeeft de daad bij het woord voegt en het juiste bedrag aan Pascal overmaakt. We kunnen dan altijd nog proberen om die overschot-kaart te verpatsen zodat de betrokken persoon zijn centen later terugkrijgt. Deal?
Pascal, aan jou om het juiste bedrag en je rekeningnummer te posten eh :-) Ok hier gaan we : DATUM : 17 november 2001. 1) ik kom, MET auto en er kunnen maximum 4 mensen met me meerijden. Eigenlijk 3 want ik neem Carlos ook al mee. Vertrek bij mij thuis om 11 uur. Aankomst ten laatste om 12 uur. (Beetje speling genomen want Hasselt ligt ongeveer een half uur rijden van bij mij). |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
Nog even checken of er nog mensen met mij meekomen, maar dat laat ik volgende week wel weten. |
|
|||
|
|||
OK voor mij.
Ik zal zo vlug mogelijk met zekerheid de prijs te achterhalen. Ik zal op het zelfde moment ook mijn rekeningnummer posten. (kwestie van alles zo en beetje te concentreren) C U (soon) |
|
||||
|
||||
Hier ben ik dan terug van weggeweest. (ik heb te weinig tijd gehad om dagelijks eens in te loggen bij de paddock). Enerzijds jammer dat die karting al is geweest anderzijds (en eerlijkheids halve) ik zou graag geweest zijn, maar het is met een beetje te ver om enkel voor een kartingsessie en een babbel zover te rijden ( 2 x +/- 1u 15 min). Maar ik beloof dat ik eens naar de grenslandhallen ga afzakken maar (inderdaad waarom bij mij steeds een maar) 12.00 uur is te vroeg. Kunnen we (binnen)ergens afspreken??? Ik zie dat ik rond 14.00 uur daar kan zijn.
Ik heb de GSM NR van Sennake moesten we mekaar mislopen. Alleeen grrag (voor de kenners) een afspreekpunt aub ...... |
|
||||
|
||||
Bernie, om 16.00 uur doen we op de stand van MCZ de prijsuitreiking van de paddock kwis.
|
|
||||
|
||||
Weet ik wel Werner.
|
|
||||
|
||||
Zal er toch zaterdag zijn, ik heb ook al een kaart. Ik zal proberen om 16.00 uur bij de stand van MCZ te zijn
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ga proberen rond 13u of 13u30 daar te zijn en ik ben ten laatste rond 16u terug weg, want dat weekend is ook het mosselweekend van mijn korfbalclub. Misschien dat na onderhandelingen mijn aankomstuur een uurke wordt vervroegd ...
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn. Wellicht rond 12 u in de Grenslandhallen.
Kan ik eventueel met iemand meerijden vanuit Antwerpen of omstreken? |
|
||||
|
||||
Alain, ik vertrek vanuit Antweroen, ik ben het pad aan het effenen zodat ik al zo rond half 12 of kwart voor 12 ten laatste kan vertrekken. Maar ik moet wel ten laatste om 16u terug vertrekken! (Mosselfeest 's avonds, iedereen is welkom!
![]() |
|
||||
|
||||
Johan, dat is voor mij geen enkel probleem. Ik kan steeds met de trein terugkomen. We zullen in de loop van volgende week iets concreet afspreken .
|
|
||||
|
||||
Groot nieuws.
Eindelijk gaat u ondertekende ontmoeten ![]() Ik kom naar de grenslandhallen op zaterdag rond 12 uur. Waar spreken we nu af ? Werner en sennake zal ik wel herkennen. Maar de rest ![]()
|
||||
|
||||
Da's voldoende :-)
We komen omstreeks 12 uur bijeen aan de ingang en zullen daar wachten op iedereen die hier aankondigt van te komen. En dat je ons wel zal OPMERKEN, wees daar maar zeker van ![]() ![]() ![]() Bovendien kan je in de thread van de laatste meeting onze foto eens gaan bekijken, want daar staan we toch al met zijn 8-en op... |
|
||||
|
||||
breng ons ma ook mee
![]() Ah ja zonder haar mag ik (nog) nie rijden ![]()
|
|