|
|
||||
|
||||
wips
Een heel vroege wip van de m3 van zoals je kan zien belmgiumracing. Ik zal ook een gillet vertigo maken met de livery van bugalfa zijn alfa uit de Belcar endurance cup. Met natuurlijk de livery van de komende bec race.
|
|
||||
|
||||
Ons team's nieuwe, weliswaar kleinere, project gaat misschien een paar mensen hier interesseren ..
We hebben besloten de Belcar mod voor GTR1 te releasen voor zowel GTR1 als GTR2. Alles is hier te volgen op RSC: MVD Belcar 03/04/05 Mod by EMT Enjoy |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch blij dat hij gereleased wordt na het lange wachten !
|
||||
|
||||
Nog veel werk aan maar hier is alvast een screenshot van de wagen:
Last edited by GT2-R; 21-08-2007 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Zijn er hier veel die gtr2 spelen? anders doe ik hier ook wel een showroomke open.
|
|||
|
|||
Ik speel regelmatig GTR2 ja, en kan niet wachten tot die belcar mod eindelijk af is . Dan zal er de eerste dagen niet veel anders gebeuren dan racen geloof ik.
Grtz |
|
|||
|
|||
Ik speel gtr2, alé ik hou mij eigenlijk de laatste tijd meer bezig met belcarwagens skinnen, althans ik probeer het.
showrooms zijn altijd leuk
|
||||
|
||||
Gezien de pracht van jouw skins denk ik dat hier veel mensen geďnsteresseerd zijn in een showroomke van u! (Vooral die Murcielago met Gillet sponsoring )
|
||||
|
||||
De BSR-BELCAR 2006 mod naderd zijn doel.
De Stealth en de Van Herck Mazda RX-7 zijn in aanbouw. wanneer deze klaarzijn hebben we het hele 2006 veld klaar. |
|
||||
|
||||
Deze mod gaat het wachten waard zijn. Zit er heel lekker uit wix
|
|
|||
|
|||
Is dat moeilijk om zo'n skin te maken?
Ik zou er graag eentje hebben voor een 996 maar ik heb daar totaal geen verstand van ... |
|
||||
|
||||
bwa zo moeilijk kan het niet zijn. Ik kan het toch dus.
1.Je installeerd de dds plugin van nvidea 2.Openen van de template die je vind op de cd van gtr2(met photoshop) 3.Je gooit er wat verf enzo op met photoshop 4.Saven als DDS 5.Standelonen http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=192534
|
|||
|
|||
Quote:
(Ik heb een GTR die van de camion is gevallen) |
|
||||
|
||||
Quote:
Er is ook nog iemand (ArnoldWong) bezig om de 997 GT2-R Body te maken voor de BELCAR-Mod 2006! Thx, Wix en de rest van het team . Eindelijk m'n favoriete BELCAR-wagen in GTR2 binnenkort!!!!
Last edited by GT2-R; 11-09-2007 at 16:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
Merci! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|