|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 01-02-2012 at 20:30. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Kijk ook naar wat er achter staat: Assembly Plastic Model kit |
|
|||
|
|||
maar voor 610 dollar mogen ze hem voor wat mij betreft houden.
ze vroegen 165 euro voor de Porsche 935 in 1/12, stel deze was tegen de 200 geweest; dan was het nog redelijk. 610 dollar is gewoon veel te veel, jammer jammer jammer. En dat terwijl Revell net een gloednieuwe 1/12 heeft uitgebracht voor 50 dollar, toegegeven, niet met het detail van de Enzo, maar zeker niet 12x zo weinig. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dat ook nog ja, beetje omgekeerde wereld.
hehe, laten we hopen dat TamiyaUSA ergens een foutje heeft gemaakt |
|
||||
|
||||
Tamiya kondigt oa volgende nieuwigheden aan op de Shizuoka Hobby Show 2012, en geloof het of niet, er zit een volledig nieuwe kit tussen:
-1/24 Toyota 86 (Waarschijnlijk zal de Subaru BRZ wel volgen) -1/6 Yamaha Motocrosser YZ250 (heruitgave) info: http://www.hlj.com/shs-2012-tamiya-report
|
||||
|
||||
Hey iedereen,
Het is weer een zeer goede tijd voor de F1 bouwer. Tamiya gaat namelijk de Redbull RB6 uitbrengen in november. Ook wordt er nog eens een motor heruitgebracht in december, maar dan met een verschillende livery. Hier zijn alvast enkele foto's: Ik ben alvast een zeer gelukkig mens. Mvg, Lesley |
|
||||
|
||||
Goed nieuws! Wel jammer dat ik deze ook al in resin heb...
|
||||
|
||||
Ik ook, maar nu kan ik de Vettel en de Webber versie maken.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Als tamiya zijn huidige tarieven gaat aanhouden gaat deze waarschijnlijk een dikke 60euro kosten(als het niet meer is). Dan word ik van deze foto toch niet echt vrolijk. Het word dus een curbside build ofwel eentje met heel veel werk aan.
|
|||
|
|||
Wanneer komt deze op de markt?
Mazda 787B Lemans 1991 Ergens gelezen dat Tamiya hier mee op de proppen ging komen. Last edited by Pastis; 25-10-2012 at 11:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Groeten, Lesley |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|