|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Na meer dan een uur op een dwaalspoor wegens verkeerde interpretatie van de tip (vraag 17), viel mijne frank...
Allez, wederom geen tijd om het fijn na te pluizen: op hoop van zege (vorige keer had ik er toch ook 1 juist ).
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had misschien beter niets gepost. Enfin, swat. "Replyen niet nodig" Last edited by Guido; 20-06-2004 at 00:21. |
|
||||
|
||||
Direct eens aan vraag 18 beginnen zie :s
Vraag 17 wijst alles in 1 richting, maar toch zijn er nog wat onduidelijkheden.
|
||||
|
||||
Quote:
En vergeet niet : hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe meer punten er te verdienen vallen. En geloof me vrij, NIEMAND gaat foutloos de finish bereiken |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik er vanaf ben voor vraag 18. Lange tijd op een dwaalspoor gezeten met die wagens. En ik me maar in het haar krabben dat de resultaten niet overeenkomen :s
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik had ook een 2 foto's van de n°4 gevonden. 2 keer dezelfde foto, maar wel stond er telkens een ander jaar bij. De baan bleef wel hetzelfde. Dus even beide controleren op deelname van de 23 en 28 en dat zou het moeten zijn...
|
||||
|
||||
wat ik me niet realiseerde is dat ik op zaterdag ochtend al zou terug zijn en dat de race pas op zondagavond is. 'k heb in ieder geval net een half uurtje gezocht en maar wat gegokt. We zullen wel zien. Als ik nog op tijd ben tenminste.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|