De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-12-2009, 22:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Was er wellicht een andere reden dat Schumi niet van start is gegaan met de F60? Nico Hulkenberg licht een tipje van de sluier op, lees: http://www.pitpass.com/fes_php/pitpa...s_art_id=39644

Hulkenerg wilde niet met een F60 zijn debuut maken? Schumacher wilde zijn reputatie niet schaden? Gezien hun gezamelijke manager Willi Weber klinkt het aannemelijk.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-12-2009, 23:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Schumi voor 1 jaartje terug in de F1? Het begint nu wel heel spannend te worden:

http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewben...looking_i.html

Geen harde bewijzen of feiten maar wel een erg logisch verhaal.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-12-2009, 08:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Schumi voor 1 jaartje terug in de F1? Het begint nu wel heel spannend te worden:

http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewben...looking_i.html

Geen harde bewijzen of feiten maar wel een erg logisch verhaal.
Wat er van waar is weet ik niet, maar op de site van Het Laatste Nieuws staat sinds vanmorgen iets dergelijks te lezen:

Volgens Bild Zeitung, doorgaans goed ingelicht als het om nieuws over Michael Schumacher gaat, is de rentree van de zevenvoudige wereldkampioen in de Formule 1 een kwestie van tijd. Hij lijkt klaar voor een comeback in 2010, deze keer bij Mercedes, zo schrijft het AD.

Alle obstakels zijn volgens de Duitse boulevardkrant van de baan. Ferrari zou het contract met Schumi (hij is er een vorstelijk betaalde adviseur) dat nog drie jaar loopt, wel willen stopzetten. Mercedes heeft naar verluidt een jaarsalaris van zeven miljoen euro veil voor de veteraan, die in januari 41 wordt.

Volgens Britse media onderhandelt Schumacher rechtstreeks met huisvriend Ross Brawn, het Britse meesterbrein dat hem bij alle zeven wereldtitels terzijde stond en in 2010 teambaas is van Mercedes GP. Schumachers woordvoerster en hijzelf onthielden zich van commentaar. (dea)

Het moge duidelijk zijn dat ikzelf niet zo erg hoop dat dit bewaarheid wordt, maar waar rook is...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 15-12-2009, 21:54
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Kan Mercedes voor de tweede keer Heidfeld in de kou laten staan.

Reply With Quote
Old 16-12-2009, 10:10
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular

Heidfeld? wie is dat?!? lol
Ik denk dat ik 1 van de weinige paddockers ben die hoopt op een échte comeback van Schumi! Alleen jammer dat het niet bij Ferrari is....
Nu zal ik nog met 2 petjes aan mogen gaan kijken ook ! Enfin, ik denk als Mercedes Gp moet kiezen tussen Heidfeld en Schumacher dan is de keuze snel gemaakt toch?

Reply With Quote
Old 16-12-2009, 11:58
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Comeback van Schumacher zou goed zijn voor de publiciteit van de F1.
Old 16-12-2009, 16:31
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
Ik denk dat ik 1 van de weinige paddockers ben die hoopt op een échte comeback van Schumi! Alleen jammer dat het niet bij Ferrari is....
Je bent niet alleen Ik zou Schumi ook heel graag terug zien, voor mij maakt het niet zoveel uit of dat nu met een feraari is of niet.

Ik denk trouwens dat de Mercedes Gp een van de te kloppen wagens gaat zijn in 2010, aangezien ze met de nieuwe regels een van de snelste chassis in huis hadden bij brawn. En ze bovendien ook al even bezig zijn aan de wagen voor 2010.

Ik denk dat hij bij een comeback niet zal afgaan, in tegendeel zels, ik zou hem samen met brawn nog zelfs races zien winnen.
Reply With Quote
Old 18-12-2009, 23:26
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Nu toch wel grappige nieuwsberichten.
Luca Di Montezemolo zou een bericht op de Ferrari site hebben staan, waarin hij zegt dat "de echte Schumacher" altijd bij Ferrari zal blijven.
Maar dat zijn "tweelingsbroer" zou héél waarschijnlijk bij Mercedes gaan rijden.

't Grappige is alleen dat Het Nieuwsblad nu denkt dat Ralf Schumacher bij Mercedes gaat rijden!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF18122009_058
Old 19-12-2009, 01:37
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by The Interceptor View Post
Nu toch wel grappige nieuwsberichten.
Luca Di Montezemolo zou een bericht op de Ferrari site hebben staan, waarin hij zegt dat "de echte Schumacher" altijd bij Ferrari zal blijven.
Maar dat zijn "tweelingsbroer" zou héél waarschijnlijk bij Mercedes gaan rijden.

't Grappige is alleen dat Het Nieuwsblad nu denkt dat Ralf Schumacher bij Mercedes gaat rijden!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF18122009_058
Dat denken ze niet, je moet het artikel eens goed lezen
Old 23-12-2009, 13:04
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Schumacher getekend voor 1 jaar bij Mercedes! Net op de radio (JoeFM).

Waarom stoort dit mij nu niet zo erg als toen hij bij Ferrari reed...? Deze keer kijk ik er precies wel naar uit. Brawn/Schumacher: opnieuw goed voor een titel?

Last edited by Guido; 23-12-2009 at 13:05.
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 14:47
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Volgens http://www.autosport.com/news/report.php/id/80653 heeft hij een 3 jarige contract getekend! Geen idee of dat wil zeggen of hij effectief 3 jaar zal racen...
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 15:42
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Op z'n persoonlijke website doet hij uit de doeken hoe hij tot de beslissing gekomen is om weer gemotiveerd achter het stuur van een F1 bolide te kruipen.
Inderdaad staat er nergens dat hij 3 jaar effektief zal racen. Wellicht zal het van de resultaten afhangen of hij 3 jaar in de cockpit zal plaatsnemen, dan wel of hij vanaf jaar twee een adviseursrol zal uitoefenen.
Wat ik er zelf van vind? Enerzijds ben ik benieuwd of hij na enkele jaren uit het circus te zijn verdwenen, opnieuw voor het podium zal kunnen meestrijden, en deze keer niet in een Ferrari.
Anderszijds vind ik dat hij zijn tijd wel gehad heeft en hoop ik dat zijn komst bij Mercedes GP niet voor gevolg zal hebben dat Rosberg een eeuwige belofte blijft. Maar heel veel kan het me eigenlijk niet schelen
2010 wordt normaal gezien toch een seizoen waarin alles van de afgelopen 35 jaar overhoop gegooid wordt. Al heeft het wel een sterk seventies geurtje met die overvloed aan teams en nieuwe piloten.
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 17:26
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Schumacher in de rol van Lauda (vs. Prost) en Prost (vs. Senna en, later, Hill) als veteraanteamgenoot/mentor van het aanstormende talent Rosberg jr. Opnieuw een meester/leerling scenario dus. En om het nog mooier te maken zijn er maar liefst 3 (!) andere teams die zich - naar het zich laat aanzien - serieus gaan bemoeien met de strijd om de titels: Ferrari, McLaren en Red Bull. En hoeveel kandidaten voor de rijderstitel wel niet? Toch tenminste 6 (op papier): Alonso + Massa, Hamilton + Button, Vettel en Schumacher. Of misschien wel 8 als Webber en Rosberg kunnen aanhaken!

Lang geleden (als we het ooit hebben gehad) dat een kampioenschap zo veelbelovend was als komend seizoen! Bernie wrijft zich ongetwijfeld in zijn handen...

Reply With Quote
Old 23-12-2009, 18:19
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Als ze nu ook nog betaalbare ticketprijzen hanteren voor hun GP's kan de grote massa kennis maken met de "nieuwe" F1. Misschien wordt F1 (en als gevolg autosport in het algemeen) weer populairder.
Ik ben heel benieuwd of Schumacher nog mee gaat kunnen strijden. De nieuwe teams verwacht ik achteraan het veld, met onderlinge duels.
Old 23-12-2009, 19:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Mijn Duitse collega's riepen vandaag in koor dat ze weer gingen kijken naar de F1! Bernie wrijft al in zijn handen om de TV-rechten weer duurder te verkopen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules