![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat begint er aardig op te lijken, hé. Knap spuitwerk en een goede keuze van het rood.
![]() Zal wat geven met de decals erop. En nu zo alles in kleur staat, valt pas op dat de wielen nu heel mooi onder de wagen staan. De inspanningen hebben dus geloond. ![]() Grts, Guido
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
..............De 2006 versie van de Loix-Ieper C2 verschijnt binnen een tijdje ook op het forum. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
@ Guido, Nismo en Ferrari rules. Thanks voor de positieve reakties.
@ Gert : Die decals gaan er binnenkort op, kijk hier zelf ook al uit naar het resultaat.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad al goe uit, de decals zijn precies van goede kwaliteit.
![]()
|
||||
|
||||
Hij Nismo, zoals je vrijdag heb kunnen zien zijn de decals van prima kwaliteit. En het leuke is dat je ze dubbel krijgt.
Ondertussen zitten alle decals op de body en is de body in de blanke lak gezet. Hij heeft bijna anderhalve week uitgehard en dus gaan we stilaan verder. Ik ben begonnen aan het interieur. Eigenlijk is het heel simpel. Alles zwart spuiten, afplakken, en een beetje matzwart. En dan is alles klaar. Das hoe ze vroeger rondreden, maar das vooral ook heel veel zwart. Daarom ga ik wat accenten toevoegen en verschillende tinten zwart gebruiken om toch wat kleur te krijgen. Om te beginnen heb ik traanplaat gebruikt. Niet in de echte te vinden maar het breekt wel het zwart. Ook de brandblusser is al gemonteerd. Het interieur was semigloss gespoten. Voor de rolkooi heb ik dan weer gloss black gebruikt. Ook heb ik nog wat mousse rond de kooi gedaan zodat ik deze met ijzerdraad kon vastmaken. Ook dat breekt het zwart weer een beetje. Met een beetje verwering ziet er alsvolgt uit En een totaalplaatje
|
||||
|
||||
Een leuk detail aan deze kit vind ik het feit dat ze een helmenbak met 2 helmen hebben toegevoegd. Normaal staan er op de helmen aan de zijkant de naam van Colsoul en Lopez. Daar je echter niets van de zijkanten ziet in de bak heb ik besloten om op de voorkant van de helm een detailtje toe te voegen. Wat beter dan een bastos decaltje. Effe Gery gemaild en natuurlijk had die wel iets voor me liggen. Dus de helmen, met grote dank aan Gery natuurlijk, het zwart word nog ingekleurd
En nog een paar foto`s met de body erop
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat is dat zelfklevend stof dat je vind in de Veritas.
|
||||
|
||||
Je kan daar ook stoffen tape voor gebruiken van bvb Tesa, deze is wel dikker dan het veritas-stofke.
![]()
|
||||
|
||||
Ik wilde dit weekend het interieur klaarhebben. Jammer genoeg is me dat niet gelukt. Vooral in het dashbord is nogal wat tijd gekropen. De updates van dit weekend dan.
De enige onderdelen van deze kit die ik echt niet bruikbaar vond waren de schakelpook en de handrem. De handrem was te krom om nog recht te krijgen en de schakelpook was volledig buiten proportie gegoten. Een nieuwe handrem was snel gevonden in men onderdelenstock, de schakelpook heb ik zef moeten maken. Het originele onderstel uit de kit was wel bruikbaar, daar een stukje van een kopspeld op gemonteerd en op het einde een knopje gemaakt van secondelijm in gelvorm (prima tip Guido ![]() Daarna heb ik de voetsteun van de co gespoten. eerst een laag zwart en dan verschillende dunne laagjes alclad aluminium erover gespoten. Na een beetje weatheren kreeg ik het volgende resultaat. De zijpanelen zijn ook gespoten. Eerst alles semi gloss zwart gespoten en na het afplakken een laagje mat zwart erover. De details zijn met het penseeltje geverfd.
|
|