![]() |
|
|
||||
|
||||
Thanks mannen.
En inderdaad, Guy, dit is een droge Haspengiuw geweest, maar met een subtiele weathering kon ik de probleempjes niet wegwerken. Dus ga ik voor een natte Haspengouw. En een Condrozweathering lijkt mij ook nog leuk om te doen, dan mag het nog veel heviger en veel donkerder zijn. Maar dat is toekomstmuziek. Heb nog wat verder gedaan aan de weathering. Voor- en achterkant werden verder bewerkt en ook de vleugel werd onderin wat bevuild. Dit is het definitieve resultaat.
|
||||
|
||||
Dit gaf me dan ook weer de goesting om aan het interieur verder te gaan.
Het dash werd voorzien van stuur. De stoeltjes kregen hun juiste kleur. De gordeltjes die gedrukt staan in het resin, kregen een iets donkerdere tint rood, en met wat zwart heb ik geprobeerd wat schaduws te creëren. Lekker experimenteren hé. Het resultaat: En dan nog een fotoke met het dash in het interieur. Wordt vervolgd...
|
|||
|
|||
Guido,
Ik ga "gigantisch" eerlijk met je zijn... ![]() Broeder , ga ervoor in de hobby , maar neem een schaal hoger dan 1/43... Jij hebt de kwaliteiten om -eveneens in 1/43- een model boven de verwachtingen te laten uitstijgen... Kabibas jongen het is énkel mijn gedacht éh... Ge moet natuurlijk altij doen wa ge zelf plezant vindt éh... Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Hey Gert,
Tja, bouw graag op de 2 schalen en 1/24 heeft ook nog steeds mijn voorkeur. Ik zag dit als een snel tussendoortje, maar kan het nooit laten om der hier en daar iets extra aan te doen, en voordat ik het weet, is half het interieur gescratsht. Toch tof hé de hobby... En euh, ben zelfs blij dat de decals tegenvielen, zo heb ik de stap gezet naar weatheren en daar heb ik geen spijt van. Nu volgt nog meer van datte. Vind het ook enorm plezant om te doen. En euh KABIBAS ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dat is het Spaanse woord voor het russische kuµàliùépqµ ....
![]() ![]() Nee, serieus nu. die 'vuiligheid' ziet er zeer 'proper' uit !( ![]()
|
||||
|
||||
Deze thread mag dicht
![]() ![]() ![]() Vandaag ben ik een beetje over de rooie gegaan, nadat ook de vensters totaal niet pasten in de wagen en had genoeg van al het gezever met deze wagen. Dus ging mijn platte hand erop en is't over en uit. ![]() Ik besef dan ook dat het even tijd is voor een serieuze break en ga dan ook voor onbepaalde duur stoppen met bouwen totdat de goesting en drijfkracht er weer inzit. Want dit kan en mag nietmeer gebeuren. Altijd probeer ik de problemen op te lossen en lukt dat ook, maar wat me nu overkwam hier is een duidelijk teken om er even mee te stoppen. Ik ga dan ook een tijdje zogoed als nietsmeer doen om dan binnen afzienbare tijd de draad terug op te nemen. Ik zit al een tijdje in een bouwdip en het is van kwaad naar erger gegaan. Ik wens iedereen veel bouwplezier en zal aanwezig blijven op het forum en zal ook naar de meetings blijven komen uiteraard, maar even zonder modellen. Grts, Guido ![]()
|
|||
|
|||
Alle respect daarvoor Guido !
Geen probleem ,de goesting ga snel genoeg terug komen. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Oei, mijn medeleven !!
Gewoon eens wat anders gaan doen. Dat komt wel terug... Hopelijk is uw model nu niet naar de modelbouwhemel? Anyway, take your time !! Iedere bouwer heeft er wel eens last van...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() R.I.P. .... en dat hij ruste in vrede ... Amen. En euhhh, bedankt voor de steunbetuiging, maar is maar een hobby hoor. Pasop, was er wel even ondersteboven van toen ik hem daar zo plat uitgesmeerd op tafel zag liggen, maar 't is maar een modelleke hé. Even pauze en dan op naar de volgende. ![]() ![]()
Last edited by Loixrallyfan; 28-12-2010 at 19:11. |
|
||||
|
||||
Tja Guido, shit happens.
![]() Een dip(je) zal iedereen hier wel eens overkomen, en soms kan het kwaad eens de bovenhand halen, al mag je dat bij jouw wel lettelijk noemen dit keer. Het is ook één van de redenen dat ik de laatste tijd weinig of niet aan bouwen toekom. Zoals je zei, even pauzeren en er dan weer tegenaan, that's the spirit. ![]() Geniet nog van de eindejaarsfeesten. ![]()
|
||||
|
||||
Dat de goesting vlug mag terugkeren! Eventjes pauzeren kan zeker geen kwaad, maar niet te lang hé!!!
|
|