![]() |
|
|
|||
|
|||
Mhhh, ik weet dat de gas rechts en de rem links staat maar daar is het ook mee gedaan Redje.
Ps: helm geen probleem Didier. Heb daar ooit nog eens een 2 takt VAS race gereden op da circuit. Ik ken het probleem van de steenslag. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
In '96? Want dat is maar één keer gebeurd als ik me niet vergis.
|
|||
|
|||
JAwel, dan was ik erbij. Een rotweekend trouwens. Zeer moeilijk parcour om een kart af te stellen. Vele te groot tandwiel achteraan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klasse Intercontinental A werd toen gewonnen door... Jan Heylen Andere namen aan de start toen: - Linsy Lanssens (5e Formule A) - Nico Verdonck (2e Mini) |
|
||||
|
||||
Thanks for the info want het enige wat ik wist is dat het ergens in '96 was geweest.
Ik wist niet dat jij ook nog 2-takt hebt gereden Dries ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Goede reclame voor karting en autosport in het algemeen. |
|
|||
|
|||
Jan en Linsey reden Formule A, ik reed Intercontinental A
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dju, dan zal ik er weer achtergereden hebben zeker
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dit begint hier wat ![]() |
|
||||
|
||||
Aangezien mijn mailsysteem er even lijkt uit te liggen:
Update: Verslag rekening op 04.03.03 Betaald en dus bevestiging van hun inschrijving: M&M Cornelis Racing Team JGK-Team WesT High Voltage F1World.be De Makkers G&A Kartteam SRT Extreme Rookies AmoRG Geef-Mutse Pitbull Racing Team NJR Pc Talent Voorlopig staan volgende inschrijvingen nog open: Mistery Racing Team Duck Racing Belgian Race Invest Het kan zijn dat de bank nog niet alle gegevens heeft verwerkt, dus indien uw team nog niet vermeld staat als betaald, geen nood.
|
||||
|
||||
We zijn momenteel bezig met het organiseren van een trainigsavondje op Antwerp Karting tegen alweer zeer democratische prijzen.
Meer info volgt in de loop van deze week alsook de definitieve mailing met alle belangrijke informatie.
|
||||
|
||||
Trainingsavond
Op zaterdagavond 29 maart krijgen de piloten die deelnemen aan de 4Hours of Kartgrid.be twee uur de tijd om te trainen voor de wedstrijd. Vanaf 20u kan er geoefend worden tot 22u en dit voor slechts 12 euro per kwartier (per piloot). Men dient op voorhand in te schrijven door de namen van de deelnemende piloten op mail te zetten en door te sturen naar Flitser@kartgrid.be + de naam van het team van welk ze deel uitmaken. Wie niet ingeschreven is zal de normale prijs van 14 euro per kwartier betalen! De betaling gebeurd ter plaatse, ik zal aanwezig zijn om de deelnemende piloten persoonlijk in te schrijven. Dit aanbod is enkel geldig voor piloten die er ook zullen bij zijn tijdens de 4u. Een deelnemend team mag dus geen andere piloten inschrijven om van dit aanbod te profiteren. Zoals reeds gezegd ging er deze week nog meer info worden gegeven omtrent de voorzieningen ter plaatse tijdens de 4u maar door de drukke omstandigheden te Antwerp Karting hebben zij nog niet de tijd gehad om me alles op papier te zetten. Zo zal er voor gezorgd worden dat er een speciaal menu voorzien wordt tegen zeer democratische prijs voor zowel toeschouwers als deelnemers maar ik hoop hierover meer info te ontvangen gedurende het weekend. Alvast bedankt en tot binnenkort.
|
||||
|
||||
![]() Ik stel uiteraard voor dat iedereen die wil deelnemen aan deze vrije training iets vroeger komt dan 20u zodat iedereen voor 20u is ingeschreven zodat er geen tijdverlies is, noch voor ons,noch voor de karting die om 22u het parcours afsluit.
|
|