![]() |
|
|
||||
|
||||
Offtopic: Bertels reed in een blauwe Clio met witte motorkap. Ik heb het van zéér nabij kunnen zien toen hij zaterdag op een metertje van de betonnen muur door de zandbak aan de eerste chicane reed.
Ontopic: Het werd tijd dat de uitzending eens ging komen. Ik zit al een eeuwigheid te wachten ![]() |
|
|||
|
|||
Een dikke proficiat van mijnentwege Patrick!
Nu weten we dus toch wie de hoofdprijs binnenhaalde. Ik dacht dat de identiteit van de uiteindelijke winnaar angstvallig geheim gehouden zou worden tot de uitzending zelf. Maar als ze je naar zo'n groot evenement lokken, lukt dat uiteraard niet. |
|
||||
|
||||
Hey Sennake ,
Waar zijn de andere foto's van in de tent van Coast Racing , of zijn die niet voor publicatie vatbaar ??? ![]() groetjes, bien |
|
||||
|
||||
Verborgen verleiders vanavond op tv1
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
da moest eigenlijk gequote worden op die post van silver bullet...
|
|
||||
|
||||
dit komt toch dadelijk na het nieuws vanavond niet?
|
||||
|
||||
Niet direct na het nieuws/
TV1, vanaf 20.45, na "Thuis". Programma duurt zo'n 30 minuten. |
|
||||
|
||||
pfff, nu is de lol er ook al af.
Maar goed, 'k had moeten weten dat ze het niet tot het einde gingen volhouden om te zwijgen. ... ... Allez, 'k hoop dat Fordje net zoveel lol beleefd heeft aan zijn avontuur dan wij allemaal samen tijdens de opnames. Dank je wel aan iedereen die dit programma hebben mogelijk gemaakt. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die van de tent stuur ik wel eens door via email ![]() |
|
||||
|
||||
Fordje is goe bezig
![]() |
|
||||
|
||||
Vwala, dat hebben we opgenomen voor het nageslacht zie
![]() |
|
||||
|
||||
Dit was tenminste promotie voor de autosport!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb het daarjuist gezien.
Moet een leuke ervaring geweest zijn. Het was een tof programma, nog eens iets ivm autosport.
|
|