|
|
||||
|
||||
Het is dit weekend weeral Harley Davidson treffen in hier Leopoldsburg en daarnet stond er een zwarte Hummer met chrome 22ers onder en da was nie mis!
Vandaag ook nog een aangepaste versie van de focus c-max gezien, was volledig in het wit en de lichten waren afgeplakt. |
|
||||
|
||||
Gisteren in Antwerpen zo een fel lichtgele Volvo 850 T5-R break gezien. Ieder zijn/haar ding, maar persoonlijk vind ik dit de mooiste Zweedse auto ooit.
(Bron: hemmings.com)
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 13-08-2005 at 10:33. |
|
||||
|
||||
Deze middag in Resteigne (een klein dorpje op de rand van de Fammene en de Ardennen) aan de oevers van de Lesse op de parking van de locale café...
12 Honda NSX'en op een rij!! (het kunnen er 13 geweest zijn) Net nadat ik deze ochtend in de krant een bericht las dat Honda de productie van de NSX heeft stopgezet... toeval of niet, wel een bangelijk gezicht. |
|
||||
|
||||
Maandag gepaseerd heb ik op Spa nen SLR tegengekomen.
Had dit nog nooit irl gezien. Ben aan diene mens gaan vragen of ik wat fotokes mocht nemen. De brave man liet dit direkt toe, ook van het interieur. |
|
||||
|
||||
Vrijdag wat sightseeing gaan doen in Brugge en toch wel een paar fraaie wagens tegengekomen, met als uitschieter de Aston Martin DB7. Gelukkig had ik net m'n Canon rond m'n nek hangen toen die voorbijreed!
Ik had wel niet echt de tijd om m'n toestel scherp te stellen, maar kreeg er toch een foto uit... Ook een oude Jaguar gespot die wat verder geparkeerd stond... Ben wel vergeten kijken wel type het is, maar denk wel dat een paar kenners hier het zullen weten! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de uitleg, Jan! Nu kan ik eindelijk eens een titel geven aan mijn foto. |
|
||||
|
||||
vandaag gezien op de rit naar de carrefour in Sint-Pieters-Leeuw, en terug:
- 2 nieuwe Ford Mustang GT's - een Triump TR4
|
||||
|
||||
Tijdens onze fietstocht door lommel en langs de testbaan van Ford Lommel, 2 nieuwe Ford Focus ST's zien staan, beiden goed voor een 2,5 liter turbo en model komt pas eind dit jaar uit.
|
|
||||
|
||||
Zaterdag een Aston Martin DBS gezien
|
||||
|
||||
Deze maand gezien op de parking van mijn werkgever te Kortrijk,deze 3 wagens waren allemaal van dezelfde eigenaar:Aston Db9
Ferrari 612 Slr De Slr is momenteel nog steeds te "bewonderen" in de showroom,is wel moeilijk te zien van aan de buitenzijde,je moet eigenlijk binnenkomen.... |
|
||||
|
||||
Het is alweer een poosje geleden dat ik nog eens iets vermeldenswaardig heb gezien dat bovendien aan de criteria voldoet (zie post 1 ), maar gisteren was het prijs: een DeLorean, dat geweldige tuig uit Back to the Future. Veel glans zat er niet meer op, hoewel ik vermoed dat ze origineel ook nogal mat zilverkleurig waren. Het voertuig werd gespot in Bonheiden ter hoogte van bakkerij Carl (voor de meesten onder jullie waarschijnlijk nutteloze info )
De eerlijkheid gebied mij te vermelden dat ik een gelijkaardige bolide enkele jaren geleden heb opgemerkt in Rijmenam, een deelgemeente van Bonheiden, vermoedelijk gaat het dus om dezelfde. In ieder geval ben ik verheugd dat er nog steeds zo'n zeldzaamheid in Vlaanderen is terug te vinden. |
|
||||
|
||||
Jan,
stond die toevallig niet te koop? Voor 17 000 euro van jou: http://www.kapaza.be/detail/1284842/Delorean_1982.html |
|
||||
|
||||
Vorige week Bentley Continental van Brugse TV-dokter.
Dinsdag dan opeenvolgend: Gele Hummer, Chrysler 300 en rode 360. Dan tussen Brugge en Gent, 2 opliggers en 1 vrachtwagen van het Renault F1 team. |
|
||||
|
||||
Eergisteren gezien op weg naar de garage :
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|