|
|
||||
|
||||
Allé, het jaar is bijna ten einde en eindelijk ben ik hier met de laatste update.
Rugproblemen hielden me weg van mijn modelbouwtafel en de problemen met de ramen speelden ook wel mee, het waren niet de makkelijkste om te plaatsen, maar de pasvorm was wel ok. Eerst het raamgedeelte aan de linkerzijde, en daarna de achterruit werden vast gelijmd. Daarna het dak erop En dan het huwelijk tussen carrosserie en chassis. En nog de kleine details
|
||||
|
||||
De details;
De antenne De uitlaat Ruitenwisser achteraan en een decal op het raam, die jammer genoeg moest scheuren Ruitenwissers vooraan en achteruitkijkspiegels En tot slot de deurgrepen, welk ik bewust chroom heb gelaten.
|
||||
|
||||
En hij is klaar, ik vind dat ik er dichtbij ben qua gelijkenis.
En dan nog een laatste teaser Weldra zijn de eindfoto's HIER te bekijken Bedankt voor het volgen
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 31-12-2020 at 02:27. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|