![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wow hier kan ik nog wat van opsteken, mooie gordels etc.
|
|
||||
|
||||
Last edited by scoobyfreak; 21-10-2006 at 18:35. |
|
||||
|
||||
Last edited by scoobyfreak; 21-10-2006 at 18:50. |
|
||||
|
||||
mooi afgewerkt scooby.Khoop dat de mijne ook zo wordt.
Wel een vraagje, hoe heb je die rooster op de motorkap zo mooi in het geel gekregen? Ik heb het ook al geprobeerd voor mijn 206 maar dat is niet zo goed gelukt. Heb je meerdere lagen gebruikt misschien? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
en die roosters nevel ik eerst met grondlaag tot het goed wit is en dan paar keer nevelen met het heel, en moest er een gaatje toe zijn door de verf moet je er eens goed op blaazen ofzo ![]() |
|
|||
|
|||
Prachtige auto scooby !
Is tot in de details afgewerkt en ik zie alleszins geen fouten. Heel mooi afgewerkt ! |
|
||||
|
||||
Waw die is echt knap hoor; Kan niet direct iets vinden. Schoon spuitwerk, decals ook in orde (waren er wel weinig, maar speelt geen rol)
Amai, goed dus !! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Thx voor de enorm goede reactie's
![]() |
|
||||
|
||||
Zeer mooi model Scooby van een ook wel mooie wagen
![]() Wat is je volgende? Binnenkort arriveert hier de transkit van de 206 WRC van Krzysztof Holowczyc in Sobieski-kleuren uit Polen. Hier en bij Reji niet meer verkrijgbaar, maar dankzij een contact in Polen zelf toch nog bekomen ![]() Is deze: http://www.holek.pl/img/galeria//big/049.jpg
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 22-10-2006 at 01:41. |
|
||||
|
||||
Zeer mooi model, proper afgewerkt, foutloos parcours!
Ik kan je wel wat tips geven die het uitzicht van je model nog zullen verbeteren : 1) Het inkleuren van de paneellijnen verhoogt het realisme enorm; 2) Het vervangen van de snelsluitingen door foto-ets sluitingen geeft ook een enorme boost aan je realisme; 3) Achteraan rondom de uitlaat zit een koelsleuf die je zou kunnen inkleuren met matzwart en ook dat zou het realisme verhogen omdat je nu tegen de gele lak opkijkt; 4) De antennes zijn perfect qua dikte, maar als je ze recht zet en mooi oplijnt zullen ze er nog beter uitzien. Nu staan ze nogal schots en scheef... Het zijn maar suggesties hoor, je model is nu ook al een juweeltje, maar een beetje opbouwende kritiek kan nooit kwaad denk ik. Last edited by Sennake; 22-10-2006 at 13:22. |
|
||||
|
||||
Je ziet dat Sennake een beter oog heeft voor zo'n details, ik had het dus niet opgemerkt. Dat van die snelsluitingen ga ik alvast meenemen bij mijn modellen. En die paneellijnen moet je eens oefenen op een oefenmodel of zo...
Een detail dat me wel opviel: je gordels zijn in de kuipzetel een stukje dikker dan op de plaats waar ze naar achteren lopen. Heb je ze niet uit 1 stuk gemaakt? Grtzzz |
|
||||
|
||||
Zijn inderdaad twee juweeltjes
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|