![]() |
|
|
View Poll Results: Bevestigd Schumacher na afloop van de GP van Monza zijn afscheid? | |||
Ja,.......... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 24.49% |
Nee,............ |
8 | 16.33% |
Ja, eindelijk......... |
20 | 40.82% |
Nee, gelukkig........... |
6 | 12.24% |
Het zal me een worst wezen...... |
3 | 6.12% |
Voters: 49. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
inderdaad, die Grid zal raar aanvoelen. maar zodra de rode lichten uitfloepen, zal het toch wel al vergeten zijn, denk ik
|
||||
|
||||
stoppen op een zoveelste hoogtepunt, niet slecht.
ik ben in ieder geval fameus content over opvolger Kimi Raikkonen. Een ander karakter, maar een kerel met ballen, snelheid en perfectie nabij. Prachtig ! Raikkonen vs Alonso vs Kovailanen voor 2008 !! ik kijk er naar uit.
|
||||
|
||||
Finish,
Van mij mag schumacher blijven in de F1. Ik vind dat de leeftijd bij de rijders nog opgetrokken mag worden. Ik vind het dan ook jammer dat rijders als villeneuve opstappen. Jong talent blijft natuurlijk toestromen. Zijn intervieuw was goed. Ik ben blij dat het zo ook gebeurd is. Ik ben blij dat raikkonen bij ferrari gaat rijden. Massa gaat het nog zwaar krijgen want hij is wel snel maar niet constant. Als 2de rijder is hij wel geschikt. Alleen hoop ik dat ferrari nu de rijders gelijk behandeld. Als raikkonen wint of kampioen wordt zal ik een gemengd gevoel hebben. Maar soit,liever raikkonen bij ferrari dan schumacher ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 10-09-2006 at 17:05. |
|
||||
|
||||
Schumacher bezorgt me dan toch nog een mooi F1 moment: hij stopt. Reken maar dat ik lekker zit te genieten
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze dag gaat voor mij toch de geschiedenis in, enerzijds het kampioenschap terug in leve, anderzijds Schumacher die ermee stopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en de duitser heeft de voorbije twaalf kampioenschappen meegedongen voor de titel, wat ik met het zicht op volgende kampioenschappen toch wel een 'verlies' kan noemen. Hij heeft er vaak nog de spanning ingehouden. hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik dit jaar de FIA ENORM vreemde beslissingen heb zien nemen in het nadeel van Alonso. Maar het lijkt me dan weer iets te voorbarig om de schuld op Ferrari en Schumacher te steken. ik weet zeker dat ik hem enorm ga missen. Ik ben dankzij hem F1 beginnen volgen en ik heb nooit F1 zonder hem meegemaakt. In al die jaren tijd is hij geëvolueerd, maar bleef hij me altijd verbazen. Een lummel als Villeneuve die een jaartje of twee meekon in een superieure wagen maar daarna enkel nog in het nieuws kwam om Schumacher te trappen met grote woorden, nee, zo'n kerel hoef ik niet, al is hij sympathiek of wat dan ook.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() ik ben al sinds ik f1 kijk een schumi fan.. en nu gaat ie stoppe ! voor ferrari blijf ik supportere.. ma een pet van kimi gaat ge mij toch nie rap opzette denk ik.. (ook al vind ik hem stukke beter dan alonso) eerder een webber pet (gewoon voor de show ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ferrari zal naar het schumachervirus blijven stinken
![]() Ze kruipen al jaren in het zelfde kotje als maxke. Mosley werkt al ruime tijd alles uit in voordeel van ferrari. Ik had helemaal niets tegen ferrari voordat todt er was. Als raikkonen wint zal ik blij zijn voor raikkonen. Niet meer dan dat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij bedoelt het van uit mijn post ![]() Finish,villeneuve was snel. Maar de grote aanpassingen van de wagens pasten niet bij hem. De gegroevde banden,smallere spoorbreedte,... De williams gedraagde zich toen nerveus. De bar is nooit wat geweest. Nu nog niet ![]() |
|
||||
|
||||
Schumacher blijft bij ferrari.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129564 |
|
||||
|
||||
Quote:
|