De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-04-2009, 19:48
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Inderdaad bijzonder dapper dat Mark zoiets durft te schrijven.
Nu maar hopen dat de info en de bronnen waarover hij beschikt juist zijn en daadwerkelijk ook door Mark gecheckt zijn. Zou bijzonder zonde zijn voor het imago van Racingworld moest deze slag onder de gordel naar een bepaald medium uiteindelijk toch onjuist blijken te zijn.

Naast de bevestiging van de TV deals zijn er ook al andere zaken bevestigd geweest de laatste weken die onjuist waren, tot Patricia het interview gaf in DH en één en ander aan het licht kwam.

We zullen zien hoeveel er aan de start staan, en ik persoonlijk als autosportliefhebber, ik hoop op zoveel mogelijk!

Over de financiële situatie spreek ik mij niet uit, is ook niet aan ons denk ik. Indien anderen dat wel doen dan is dat hun volste recht en indien een journalist iets schrijft, dan dient deze zich hierover te informeren. Anderzijds, ik zou niet graag in de schoenen staan van bv Michelin vandaag de dag. Enig idee wat het is om te tenderen voor 2 jaar op een bepaald aantal wagens en deze dan niet te kunnen servicen? Een idee over de boeteclausules?
Ik bespaar jullie de details, maar reken gerust even uit wat Michelin misloopt aan omzetten.

GT3-GT4 samen? Zitten we dan niet met de grote snelheidsverschillen? GT4 had dit jaar in België moeten bollen en niet in Nederland, zo simpel is dat. Dat van die kaas en den boterham weet je...
GT3, knap om naar te kijken, leuk voor publiek, maar te duur.

Dat wat betreft de superweekends en de toekomst klopt als een bus. Daaraan moeten we beginnen vandaag en niet in november. Of daar plaats is voor de BGTC (GT3 of GT4) zal afhangen van bepaalde factoren. Je kan wagens hebben maar geen sponsors of wel sponsors maar geen wagens. De sponsors die er nu zijn anno 2009 zullen 2010 alles behoorlijk terugschroeven. Negatief zijn? Neen, gewoon realistisch. Indien je partners wil overtuigen mee in zee te stappen voor 2010-2011-2012 dan dient 2009 iets te bieden. Laat dit nu net een mogelijk hekelpunt zijn en je weet waarom het er niet zo rooskleurig uitziet voor de toekomst.

Alle GT4 teams kregen al een mail dat ze gratis mochten komen rijden. Bepaalde GT3 teams kregen die bewuste mail ook. Mag ik dan vragen wie die dure tracktime gaat betalen? Het potje van Michelin en Van Dyck zal zo heel snel opgebruikt zijn, en dan?...

Mag ik mij als autosportliefhebber ook die vraag stellen over de toekomst?

PS: zoals gezegd Mark, een leuk artikel, maar ik denk niet dat de bewuste jounalist die je bedoelt er zo ver naast zit. Ik had ipv dat verslagje van jou eigenlijk liever een preview gelezen van de BGTC Belgian Race Kick Off met alle bevestigde deelnemers en de bijhorende wagens Er staan 16 piloten op de website van SRO, max. dus goed voor 8 wagens. Kunnen inderdaad wel 8 verschillende merken zijn, en die zullen hopelijk close racing brengen, maar is dit wat we willen?

Mvg Dries
Dries je kan niet ontkennen dat pitstop tv enkel negatiefe berichten over BGTC verspreid. En moesten de 2 ingeschreven wagens (JD competition) tot nu toe, alleen rijden zal er meer volk komen kijken dan naar DSMEC op Franco (100 auto op parking). Denk dat jij als eertse moet stoppen met kritiek te uiten, want jouw val zou wel eens van heeeeelhooog kunnen komen.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 20:02
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Grootste voorbeeld 10 hours of zolder veel wagens maar geen kat te zien.
En geen beloofde randanimatie.
Dus elke organisatie maakt wel eens fouten.
En de normale leek onder ons komt toch voor wagens te zien rijden waar we alleen van kunnen dromen. Neem het mij niet kwalijk maar dat gevoel krijg ik niet bij desmc.

Last edited by fenixracing; 17-04-2009 at 20:05.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 20:26
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Dries je kan niet ontkennen dat pitstop tv enkel negatiefe berichten over BGTC verspreid. En moesten de 2 ingeschreven wagens (JD competition) tot nu toe, alleen rijden zal er meer volk komen kijken dan naar DSMEC op Franco (100 auto op parking). Denk dat jij als eertse moet stoppen met kritiek te uiten, want jouw val zou wel eens van heeeeelhooog kunnen komen.
Ach Jeep, das lang geleden. Ja, ik schrijf niet veel maar als ik iets schrijf dan ben je er he Pitstop brengt volgens mij wat ze weet, of dat alles klopt zullen we binnen enkele dagen of weken weten he.
Ik heb voor alle zekerheid de tekst nog eens doorgelezen, ik lees weinig kritiek hoor, of lees jij iets anders?

Als jij weet dat JD zich ingeschreven heeft met 2 wagens dan heeft Patricia gelogen, want ik weet van 2 andere Er zal zeker meer volk zijn op Zolder dan in Franco, daar moet je geen kenner voor zijn.

Nogmaals beste Jeep, je kapt steeds persoonlijk maar kan nooit enige zinnige motivatie geven. En van heel hoog zal ik niet vallen Jeep, sta met beide voetjes stevig op de grond en weet niet wat er verkeerd is aan de waarheid te vertellen. Ik kan misschien hier nog van den berg vallen ja, maar dat zal dan zowat alles zijn wat kan gebeuren

Zeg Jeep, ik ken je niet, en je wil je blijkbaar ook niet kenbaar maken, maar vanwaar je haat? Gun je het bepaalde mensen niet of zijn je aandelen gezakt.
Ga je gal toch ergens anders uitspuwen gast of wees een man met ballen aan je lijf, pak je telefoon, bel me op en zeg me wat je zeggen hebt.

Ik ben de eerste om iets toe te geven als iets niet goed is, maar jij maakt er een sport van om enkel persoonlijk aan te vallen. Je eerste zinnige post hier moet ik nog lezen.

Ik wacht op je telefoontje
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 20:40
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Grootste voorbeeld 10 hours of zolder veel wagens maar geen kat te zien.
En geen beloofde randanimatie.
Dus elke organisatie maakt wel eens fouten.
En de normale leek onder ons komt toch voor wagens te zien rijden waar we alleen van kunnen dromen. Neem het mij niet kwalijk maar dat gevoel krijg ik niet bij desmc.
Was je op de 10 Hours?
Stuur je mij dan ook even welke randanimatie er voorzien was aub, ben benieuwd.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 20:47
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Ik denk niet dat je het zo moet opnemen.
Maar pitstop is inderdaad heel laag gegaan dit zijn dingen die je niet verkondigt voor de eerste race is gereden. En wat als sro niet gelogen heeft gaat pistop zich dan openlijk exuseren voor schade die ze aangedaan hebben?
En jeep heeft gelijk telkens als er iets goed gepost word over bgtc dan ben jij en bepaalde anderen daar om kritiek op te geven.Zoals een paar post geleden had je nog over 4 teams die overgestapt zouden zijn naar desmc welke?
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 20:49
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Ja ik was op de 10 hour, ben er zelfs 6uur lang gebleven.
En er was totaal niks randanimatie terwijl die wel ging komen.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 21:19
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
En jeep heeft gelijk telkens als er iets goed gepost word over bgtc dan ben jij en bepaalde anderen daar om kritiek op te geven.Zoals een paar post geleden had je nog over 4 teams die overgestapt zouden zijn naar desmc welke?
Ok Fenix, toon me aan wat negatief is in de tekst aub.
Is dat negatief dat er 4 teams overgestapt zijn? Is dat niet gewoon een vaststaand feit?
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 21:20
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
En er was totaal niks randanimatie terwijl die wel ging komen.
Ook hier Fenix, zeg me wat aangekondigd was.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:00
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Ok Fenix, toon me aan wat negatief is in de tekst aub.
Is dat negatief dat er 4 teams overgestapt zijn? Is dat niet gewoon een vaststaand feit?
Welke vraag ik me dan af. Bij mijn weten zijn er tog nog geen (buiten powercars) overgestapt.

En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... Tv deals bvb wat als die nu tog allemaal juist zijn, heeft pistop dan niet voor niets paniek gezaaid en gaat het zich dan exuseren voor de gedane schade ?

En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb.

Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening.

Last edited by fenixracing; 17-04-2009 at 22:06.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:09
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik snap niet wat iedereen over die tvdeals blijft zeuren. Zo moeilijk is dat niet hoor om je serie op tv te krijgen. Je geeft gewoon een zak geld aan motors en zij zorgen voor de rest.

Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:12
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Welke vraag ik me dan af. Bij mijn weten zijn er tog nog geen (buiten powercars) overgestapt.
En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... ik ben niet de enige die dit vindt.
En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb.
Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening.
Ik zou dan toch nog maar eens goed kijken Kan best wel wa aanvallen verdragen maar dan moeten ze well juist zijn en geen gelul.

Negatieve duidelijk genoeg, man, man, schrijf ik de teksten van Pitstop? Als Pitstop contact neemt met die zenders waar een zogezegd contract mee is, en die zenders zeggen dat het niet waar is, wie is dan de lulleman? Je bent niet de enige neen, je bent met 3 die dit vinden. 3 man die alles geloven wat men schrijft, en als iemand zegt dat het niet klopt dan zijn ze negatief. Weet je wat ik vind, wacht gewoon eens af.

Jullie moeten eens duidelijk leren wat het verschil is tussen negatief zijn en de waarheid naar boven brengen. Iedereen heeft het recht te weten hoe de vork in de steel zit, en dan dien je soms ook negatief te zijn. Jullie zijn vergeten dat SRO Belgium dat interview gedaan heeft zeker. Was dat dan niet negatief?
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:16
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... Tv deals bvb wat als die nu tog allemaal juist zijn, heeft pistop dan niet voor niets paniek gezaaid en gaat het zich dan exuseren voor de gedane schade ?
Welke schade? Bij wie?

Als iedereen er zo over bezig is, en ik sta als organisator recht in mijn schoenen hé, dan geef ik alle teams een copij van de contracten, dan is die discussie direct voorbij, niet?
Ben ik nu weer negatief?
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:25
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Ge moet nie zoeken, nergens, wij doen nooit iets tijdens de 10H. We hebben enkel de actie geprobeerd met de gele tribune en die is mislukt. De drankkraampjes waren nie open neen, dat is juist (hoeft ook niet met zo weinig volk he). De OTO Bar anders wel Laat ons zondag om 14.00 afspreken aan het drankkraampje boven op de berg om daar samen een cola te drinken ok. Hopelijk is het open En anders komt ge bij ons in de camion maar enen drinken.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:26
Range Rover Range Rover is offline
De Paddock Rookie

Enkel de tijd zal uitwijzen wie er gelijk heeft. Al die negatieve berichten zaaien onnodig twijfel bij verschillende partijen. Zowel DSMEC als BGTC zijn leuke kampioenschappen, het ene moet wat extra wagens aantrekken, het andere extra publiek en dan is iedereen toch content?

Zoals Dries zegt, een kopie van het contract en geen discussies meer mogelijk.

@fenixracing, je bedoelt misschien met betrekking de VIP:

Quote:
Alsof de sportieve prestaties nog niet genoeg zouden zijn, voorzien we tijdens ons VIP-evenement ook allerlei randanimatie, talrijk aanwezige BV’s, party’s, glitter & glamour,… kortom, alles is aanwezig om uzelf, uw klanten, vrienden of familie een onvergetelijk weekeinde te bezorgen.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 22:30
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

En dan nog Range, die slaan op onze VIP packages in Hotel de Pits, en die zijn er wel. Met randanimatie zal Fenix kermis bedoelen, karting, Bengifun, enz.. ik weet het niet.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules