![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Grootste voorbeeld 10 hours of zolder veel wagens maar geen kat te zien.
En geen beloofde randanimatie. Dus elke organisatie maakt wel eens fouten. En de normale leek onder ons komt toch voor wagens te zien rijden waar we alleen van kunnen dromen. Neem het mij niet kwalijk maar dat gevoel krijg ik niet bij desmc. Last edited by fenixracing; 17-04-2009 at 20:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb voor alle zekerheid de tekst nog eens doorgelezen, ik lees weinig kritiek hoor, of lees jij iets anders? Als jij weet dat JD zich ingeschreven heeft met 2 wagens dan heeft Patricia gelogen, want ik weet van 2 andere ![]() Nogmaals beste Jeep, je kapt steeds persoonlijk maar kan nooit enige zinnige motivatie geven. En van heel hoog zal ik niet vallen Jeep, sta met beide voetjes stevig op de grond en weet niet wat er verkeerd is aan de waarheid te vertellen. Ik kan misschien hier nog van den berg vallen ja, maar dat zal dan zowat alles zijn wat kan gebeuren ![]() Zeg Jeep, ik ken je niet, en je wil je blijkbaar ook niet kenbaar maken, maar vanwaar je haat? Gun je het bepaalde mensen niet of zijn je aandelen gezakt. Ga je gal toch ergens anders uitspuwen gast of wees een man met ballen aan je lijf, pak je telefoon, bel me op en zeg me wat je zeggen hebt. Ik ben de eerste om iets toe te geven als iets niet goed is, maar jij maakt er een sport van om enkel persoonlijk aan te vallen. Je eerste zinnige post hier moet ik nog lezen. Ik wacht op je telefoontje ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Stuur je mij dan ook even welke randanimatie er voorzien was aub, ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je het zo moet opnemen.
Maar pitstop is inderdaad heel laag gegaan dit zijn dingen die je niet verkondigt voor de eerste race is gereden. En wat als sro niet gelogen heeft gaat pistop zich dan openlijk exuseren voor schade die ze aangedaan hebben? En jeep heeft gelijk telkens als er iets goed gepost word over bgtc dan ben jij en bepaalde anderen daar om kritiek op te geven.Zoals een paar post geleden had je nog over 4 teams die overgestapt zouden zijn naar desmc welke? |
|
||||
|
||||
Ja ik was op de 10 hour, ben er zelfs 6uur lang gebleven.
En er was totaal niks randanimatie terwijl die wel ging komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat negatief dat er 4 teams overgestapt zijn? Is dat niet gewoon een vaststaand feit? |
|
||||
|
||||
Ook hier Fenix, zeg me wat aangekondigd was.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... Tv deals bvb wat als die nu tog allemaal juist zijn, heeft pistop dan niet voor niets paniek gezaaid en gaat het zich dan exuseren voor de gedane schade ? En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb. Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening. Last edited by fenixracing; 17-04-2009 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Ik snap niet wat iedereen over die tvdeals blijft zeuren. Zo moeilijk is dat niet hoor om je serie op tv te krijgen. Je geeft gewoon een zak geld aan motors en zij zorgen voor de rest.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Negatieve duidelijk genoeg, man, man, schrijf ik de teksten van Pitstop? Als Pitstop contact neemt met die zenders waar een zogezegd contract mee is, en die zenders zeggen dat het niet waar is, wie is dan de lulleman? Je bent niet de enige neen, je bent met 3 die dit vinden. 3 man die alles geloven wat men schrijft, en als iemand zegt dat het niet klopt dan zijn ze negatief. Weet je wat ik vind, wacht gewoon eens af. Jullie moeten eens duidelijk leren wat het verschil is tussen negatief zijn en de waarheid naar boven brengen. Iedereen heeft het recht te weten hoe de vork in de steel zit, en dan dien je soms ook negatief te zijn. Jullie zijn vergeten dat SRO Belgium dat interview gedaan heeft zeker. Was dat dan niet negatief? |
|
||||
|
||||
Quote:
Als iedereen er zo over bezig is, en ik sta als organisator recht in mijn schoenen hé, dan geef ik alle teams een copij van de contracten, dan is die discussie direct voorbij, niet? Ben ik nu weer negatief? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Enkel de tijd zal uitwijzen wie er gelijk heeft.
![]() Zoals Dries zegt, een kopie van het contract en geen discussies meer mogelijk. @fenixracing, je bedoelt misschien met betrekking de VIP: Quote:
|
|
||||
|
||||
En dan nog Range, die slaan op onze VIP packages in Hotel de Pits, en die zijn er wel. Met randanimatie zal Fenix kermis bedoelen, karting, Bengifun, enz.. ik weet het niet.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|