![]() |
|
|
||||
|
||||
Reeds 20 piloten ingeschreven voor de training zaterdagavond... nog gegadigden?
|
||||
|
||||
Hopelijk komen de weersomstandigheden een beetje overeen tussen de oefensessie en de race. Ik zie er alvast naar uit!
CU tomorrow! Greetzzz |
|
||||
|
||||
Ik verwacht alvast een regenbuitje vanavond
![]()
|
||||
|
||||
Uiteindelijk heeft het niet echt geregend.
Het parcours lag iets anders als enkele maanden geleden, maar het is nog altijd een zalig circuit!!!! Heb me in 2 keer een kwartierke echt wel kunnen uitleven. We hebben ook wel redelijk goeie tijden gedraaid (alhoewel ik in mijn 2de heat een kart had met een moteur die niet helemaal in orde was en serieus haperde op het rechte stuk). Werner zal ze hier wel posten zeker. |
|
||||
|
||||
Wel zwaar parcours en tegen volgende week zien dak stevig in da stoeltje zit! Wel een heel plezant circuit. Tga dikke fun worden volgende week...en hopelijk blijft de regen uit.
Greetzzz |
|
||||
|
||||
jep
dat is een circuit waarbij ge in een kart nog eens een kick krijgt! heb me ook super geamuseerd, dat belooft voor volgende week
|
||||
|
||||
We mogen gerust stellen dat de training gisteravond een succes was, maar liefst 22 piloten uit 9 verschillende teams boden zich aan om uitgebreid te profiteren van deze gelegenheid.
Gedurende de 53 heats die werden gereden reden vooral drie piloten zich in de kijker. Jeroen Michel van JGK zette de snelste tijd neer (46.350) op de hielen gezeten door Nico Winkelman van Duck Racing (46.410) en Steven Moulaert van M&M (46.510). Voor de volgende tijden schieten we onmiddellijk een halve seconde verder en het eerste wat opvalt is dat de meeste tijden daar vrij kort bij elkaar liggen. Benjamin Mertens van G&A sloeg er net niet in om in de 46 seconden te duiken en klokte een 47.000, Wouter Van Steenkiste van PC Talent wou ook even laten zien dat ie niet alleen met een pc goed overweg kan en reed 47.090 en sloot zo de top vijf af. Werner Pessendorffer van De Makkers verraste vriend en vijand gisteravond en reed zowaar 47.230 in de tabellen. Hij werd zeer nauw op de hielen gezeten door drie piloten die exact dezelfde tijdsnotering hadden; Glenn Verschaeren (JGK), Maarten Perdieus (G&A) en Geert Van der Heyden (Mistery Racing Team) die allen een 47.250 achter hun naam noteerden. Harald De Cock van Duck Racing sloot de top tien af met een 47.500 Plots stuiten we op de piloten van Pitbull Racing. Wesley Van Den Bergh leek de snelste te zijn van zijn team met een tijd van 47.600 seconden, Mario Van Goethem was de volgende in het rijtje met een tijd van 47.650 gevolgd door de derde teamgenoot Kristof De Busser die een 47.710 klokte. En dan is het de beurt aan de eerste piloot van F1World.be, Erik Gay. Hij klokte een 47.720 op de hielen gezeten door Dave Singelee van De Makkers die eerder teleurstelde met zijn 47.870 Plots schieten we naar tijden boven de 48 seconden en krijgen we in volgorde: Peter Brughmans (Duck Racing) 48.100 Johan Cuypers (Extreme Rookies) 48.110 Jan Van Steenkiste (PC Talent) 48.270 Jan Ceulemans (G&A) 48.370 Joris Wouters (F1World.be) 48.750 Kris Cuypers (Extreme Rookies) 48.940 Pascal Nevelsteen (PC Talent) 49.140 Steve Evers (F1World.be) 49.770 Een geslaagde avond wat ons betreft, we kijken alvast uit naar de race van volgende week (y) Sportieve groeten
|
||||
|
||||
en de flitser zijnen tijd? of rijdt gij niet mee volgende week?
bangelijke samenvatting moet ik toegeven
|
||||
|
||||
Quote:
Zo kan ik al vertellen dat jullie de benen mogen instrijken want het zal een "Le Mans"-start zijn, dwz eerst eens rond het circuit lopen en dan vertrekken ![]() ![]() Mijn tijd? ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ik hoop maar dat we meekunnen met al die snelle mannen zonder dat we zijn gaan trainen. Op 2 plaatsen tegelijkertijd zijn is nie echt simpel, en ik heb mijn training wel gehad vandaag
![]() Voor de rest is alles in orde zulle Flitser. ![]() Mooi artikeltje trouwens, wist niet dat je daarin ook al talent had. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Een top 20 moet toch wel haalbaar worden zeker ![]() ![]() Morgen hebben we onze laatste "vergadering" omtrent de laatste formaliteiten voor de race en zullen we nog even de belangrijkste punten overlopen. Meestal worden de gegevens pas gegeven in de briefing voor de race maar ik probeer ervoor te zorgen dat de meeste mensen toch al op voorhand een beetje op de hoogte zijn zodat er al pitstrategieën kunnen bekokstoofd worden ![]()
|
||||
|
||||
Aan al die me gewaarschuwd hadden "gebruik een ribben beschermer"
![]() ![]() ![]() Zaterdag ging het nog maar Zondag voelde ik dat ik gekart had. Tof circuit, beetje hobbelig ![]() Aan de tijden te zien gaat dat volgende Zaterdag een koerske worden. Hopelijk krijgen we hetzelfde weer als tijdens de training. Dat is ook goed voor de toeschouwers. Als iemand ze wil post ik de tijdsbladen van de sessies van de paddockers. De andere heb ik echter niet. ![]() Tot zaterdag. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
bon, voor wat het waard is, men verwacht een droog weekend, maar wel een stuk frisser dan het nu is. (maar april begint, dus aprilse grillen) maar hopelijk klopt het een beetje
![]() |
|
||||
|
||||
Hopelijk. Iets frisser mag van mij.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|