![]() |
|
|
||||
|
||||
Hallo RaceFan,
ik had er eigenlijk geen idee van wat een goeie tijd zou moeten zijn. Bij deze dus wel. Ik denk dat er nog wel een paar sec afkunnen alleen al door het feit dat ik de auto ook de rest van de week nodig heb. ![]() Ik heb nu in ieder geval wel het gevoel dat ik goed bezig ben. Bedankt. Het zal afwachten zijn tot volgend jaar om me uit te leven met de Mini. Dan kunnen we pas echte tijden gaan draaien. De mini wordt gezegend met een 1300 blokje van 130pk en ik hoop op de 550 kg uit te komen. Ben benieuwd ... Race groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Worden de tijden soms opgemeten door de organisatie? Ik ben wel eens benieuwd wat mijn tijd was...
![]()
|
||||
|
||||
de tijden die je draait op Zolder kan je terugvinden op de "geluids-uitslagen" ... maar als je ze gaat afhalen vraag dan naar de "geluidsmetingen" en niet naar je tijden ... daar zijn ze nogal gevoelig voor .... See yeah !
greetzzz Tom |
|
||||
|
||||
Goed om te weten ! Onhouden voor volgende keer. Merci.
|
||||
|
||||
Besten,
ik wil even melden dat op 16 oktober er de mogelijkheid is om op SPA Francorchamps te rijden. Een waalse organisatie doet een Rotary-day tvv Myopathie of iets dergelijks. Prijzen zijn 110 eur voor 1u40 en 60 eur voor 50 minuten. de run van 1u 40 is 2x 50 minuten met een uur ertussen (4 verschillende tijden mogelijk) de run van 50 minuten is enkel van 17u tot 17u50 en is eigenlijk bedoeld voor de nieuwelingen, wandelaars. 1 passagier is toegelaten, helm verplicht. Voor de mensen die meer informatie willen, ik zal morgen de gegevens op het forum zetten, ik heb ze nu niet bij me. Race-groeten, Jo Smets |
|
|||
|
|||
Aha, ik dacht wel dat er dan een track day was op Francorchamps, maar ik kon/kan nergens gegevens vinden.
Laat je nog iets weten? Telefoonnummer of emailadres? |
|
||||
|
||||
info op het volgende telefoonnummer:
080/86.23.45 let op : is waarschijnlijk wel in het frans mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Jo ... ga jij op 31/10 naar Zolder ????
Kan wel iemand gebruiken om mij te duwen ![]() thx again ... en da valt goe mee hé uw tijd van 24/9 en hopelijk is uw mini op tijd klaar.
|
||||
|
||||
Hallo FV,
ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn op 31 oktober. Zit aan zee, wat ook niet slecht is he ![]() ik ga waarschijnlijk wel op 16 oktober naar SPA. De mini moet klaar zijn op 4 februari 2004. Moet nog helemaal in mekaar gezet worden en gerodeerd etc.. dus dat moet lukken tegen dan. PS heb net een Metro GTI gekocht 110Pk. Om in tussentijd te racen. Wordt binnekort ook weer te koop aangeboden. succes de 31e, race-groeten, Jo Smets |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|