![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
OK, het is allemaal wel "film", en daar is alles schoner dan in realiteit, maar het is vooral promotie en positieve reclame. Wat mij betreft nogmaals bedankt aan Danny en Frank. Die mannen hebben ons echt wel goed bezig gehouden. En ja, ook die onverlaten niet vergeten die me daar op een onzalige manier naar de toren lokken voor " een vergadering met MM !" Schurken zijn het ![]() Toch heb ik er zeker een hele plezante periode er aan over gehouden. Ik weet wel een ding, de job van teamchef laat ik met plezier nog even aan me voorbijgaan. Intussen heb ik Frank al wel een ander voorstel gedaan voor een taak die me, waarschijnlijk, beter zal liggen. Hierover later zeker nog meer |
|
|||
|
|||
Een mooie reportage. Toch wel een pluimpje voor de VRT vind ik. Wat ik vooral vond is dat de deelnemers inderdaad wel een mooie dag of mooie dagen beleeft hebben. Je kon dit op jullie gezichten aflezen!!!
Ook een mooie samenwerking met Frank (Coast Racing). Dit komt de autosport in alle opzichten ten goede. By the way: proficiat Patrick. (ook de andere deelnemers natuurlijk). |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Was een aangenaam programma om te volgen .... echt reclame voor de autosport.
|
||||
|
||||
Ik vondt het een toffe uitzending. We hebben ons zeker geamuseerd met de opname.
Proficiat fordje |
|
||||
|
||||
Quote:
He ??? En dat zoiets dan nog van jou moet komen ![]() ![]() BTW: Net een belleke gehad van Frank. Ook namens hem een bedankje voor de positieve commentaren hier. De montage bleek inderdaad heel goed, alhoewel ik me niet herinneren zo dikwijls rondgeslipt te zijn.. ![]() ![]() En voor diegene die er nog aan twijfelen, ja ik ken wel het verschil tussen een finishvlag en de startvlag.....alleen is ne mens soms zo zenuwachtig. dat ge wel eens domme dingen zegt... ![]() Deze is voor het Coast-team !! |
|
|||
|
|||
Whow leek mij toch wel een zware opdracht om ineens in zo'n team gesmeten te worden en iedereen te moeten commanderen. Maar Patrick heeft dat goed gedaan! Mooi programma, ik denk dat Sennake ook wel een goeie teamleider zou zijn. Zijn concentratie en professionele blik had iets weg van die van Ron Dennis. Maar de jury verkoos humor boven professionalisme.
Doe zo voort mannen! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wij danken jullie hier om de positieve commentaren die jullie hebben over het programma.
Ik hield ook effe mijn hart vast omdat ik ook niet wist hoe het programma zou worden gemonteerd. Ik vond het ook zeer goed gemonteerd en vind dat iedereen er zeer goed is uitgekomen ! Effe een inside item !! Ik heb zelden een gast gezien met zoveel zenuwen als de patrick die dag !! En je weet partick ,als je rondgaat met een auto ... BLIJF VAN DE VERSNELLINGSPOOK AF HE !!!!! Inside joke ! Bedankt mannen en als we nog eens zoiets van doen hebben laten we jullie het zeker weten ..........mmmm.... in feite hebben we weer iets van doen namelijk dat er op liberty tv een serie over ons team wordt gedraaid . Dit gaat over het backstage gebeuren ,er wordt dan wel niets gemonteerd en niets geknipt.Dit is pure reality tv en het is iets wat wij dit jaar uitproberen dus kruisig ons niet he !!! Het moet niet altijd over de dikke wagens gaan met de piloten erin ,er zijn veel mensen die zich serieus inzetten om zo n boel draaiende te houden en dit mag ook eens in beeld komen. Ook wordt een deel ingelast van omstaanders en wat die vinden van het racegebeuren dus voor diegen die op het circuit rondhangen verschiet niet als er op je schouder wordt getikt .... een camera in je gezicht wordt geduwd met een micro onder je neus en ambetante vragen worden gesteld ,nee ,serieus ,gewone informatieve vragen !! tot later Frank coast racing team |
|
||||
|
||||
Het was inderdaad een heel leuke reportage!
|
||||
|
||||
In alle drukte ben ik toch wel iemand vergeten zeker !!
In het voorfilmpje kon men ons (Monique en ikzelf) bezig zien op de kartbaan van Extreme Kart te Herselt. Hartelijk dank ook aan die mensen!! Zowel Bart als zijn collega's hebben ons daar heel wat faciliteiten gegeven om die enkele seconden beeldmateriaal te kunnen maken! |
|
|||
|
|||
Toffe reportage
![]() en mooi in beeld gebracht door vrt Wanneer begint de serie op liberty? Of is ze al bezig?? ![]()
|
||||
|
||||
De trailer is klaar ,de serie komt eind mei op de zender !
|
|
||||
|
||||
en, heeft er iemand dit:
![]() of dit: ![]() herkend tijdens de uitzending? ![]() ![]() ![]() beide foto's en bijhorende onderwerpen worden overigens uitvoerig behandeld in de modelbouwafdeling van De Paddock ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|