De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-08-2004, 15:47
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Autofan
Ja Huudo, ...., het is namelijk enthousiast
Als tik- en schrijffauten, het enige is wat men mij kan aansmeren als gebrek in het leven, dan ben ik een gelukkige hoor.

Allez, maar dan is't goed.
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 15:59
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
Als regels doen naleven, kleingeestig is, weet ik het niet meer. Feit is wel dat DePaddock een grote community wordt - we zijn met 600+ geregistreerde gebruikers en dus al lang geen klein clubje meer waar alles nog zowat kan of kon. Gevolg van die groei is dat je moet trachten iedereen gelijk te behandelen en voorwaar geen sinecure. Toen me gevraagd werd om bij te springen, heb ik dat eigenlijk zonder twijfelen gedaan, maar enkele hardleerse mensen, vergeten blijkbaar dat wij het ook maar voor ons plezier doen. Dat wij ook maar in onze vrije tijd bij elkaar komen om dingen af te spreken om het forum leefbaar te houden. Dat wij ook maar onze vrije tijd gebruiken 's avonds en overdag om te verifiëren of iedereen het spel een beetje wil meespelen. Dat wij ook maar in onze vrije tijd vanalles op poten zetten om de regelmatige bezoekers te plezieren (prono's, quizzen, fotowedstrijd enz.)

Als dat kleingeestig is, nodig ik iedere criticaster van harte uit, om aan de andere kant van De Paddock te komen staan, de mouwen op te stroppen en mee te helpen. Want zonder dit team van enthoesiate mods en admins is het de chaos op het forum.

Huudo, mijn opmerkingen hierboven waren kritisch maar opbouwend bedoeld. Zoals de meeste andere leden hier waardeer ik het werk en de vrije tijd die jullie aan het forum besteden.

En dan heb ik een vraagje aan al die fotografen, is , ik weet het: is er iemand bij die tijdens de 24h00 Zolder een oogje door de camera wil houden op onze Seat?
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 16:03
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Rasse

En dan heb ik een vraagje aan al die fotografen, is , ik weet het: is er iemand bij die tijdens de 24h00 Zolder een oogje door de camera wil houden op onze Seat?
ik doe nooit iets anders tijdens belcarkoersen

Reply With Quote
Old 02-08-2004, 16:40
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular

Nu de 24 H gedaan is en door een kleine ingeving van huudo. Willen we in het kort laten zien hoe vernietigend het is voor een wagen om een 24H race te rijden .

Zo zag hij eruit voor

en zo zag hij eruit achteraf

Iemand een stukje rubber

Old 02-08-2004, 16:41
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular

Zoals je ziet is dat vernietigend voor zowel mechaniek als de buitenkant.
We zijn nu al terug bezig aan de wagen om hem terug in vorm te krijgen voor de 24h van zolder
Old 02-08-2004, 18:31
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Wees blij dat hij niet door de zandbak gepasseerd is, want dan komt er nog veel meer rommel uit. De laatste keer dat ik de race vanuit de pits heb meegemaakt, had dat team waar wij voor werkten dat aan de hand. Helaas stond er ook nog een betonnen muurtje waar de M3 frontaal op reed. Leuk als je daar je nachtrust voor opoffert.
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 19:14
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mika 2000
op mijne site staan ze er ook op... www.mika2000.be
midden op de wagen achteraan de beste site aller tijden :-)
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 19:57
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by joost
Ik kan het niet goed lezen precies...

Reply With Quote
Old 02-08-2004, 20:10
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Ah ja, Proximus heeft inderdaad een goede site

Vanaf nu zijn er foto's te bekijken op mijn site: www.ottooke.tk
En voor Scapa zijn BMW collectie zijn er ook nog deze extra foto's:

Old 02-08-2004, 20:16
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Thanks, de teller staat nu op 1267
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 22:32
Mika 2000's Avatar
Mika 2000 Mika 2000 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by joost
hahahahahahahaha
Old 02-08-2004, 22:45
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
Niet te geloven

In 2 eerdere posts werd er reeds het volgende gevraagd: Gelieve deze thread eens door te lezen.

Dat er nu nóg altijd gasten zijn die zich daar geen donder van aantrekken, getuigt van weinig respect van hun kant voor de mensen die van dit forum, elke dag weer opnieuw, een leuke discussieplek willen maken. "Shame on you Rrubinio" .
Sorry vriend, maar ik heb dat ding hier niet gepost. Iemand van uw clubje heeft dat naar hier verplaats.
Om te voldoen aan jullie eisen had ik mijn prul gepost bij “ 24h Spa-Francorchamps race” maar dat zal ook wel weer niet goed geweest zijn zeker ? ? ? ? ?.

Maar ik heb het begrepen. Ik wens jou en jullie clubje nog veel succes, maar zonder mij.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 23:02
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Rrubinio
Sorry vriend, maar ik heb dat ding hier niet gepost. Iemand van uw clubje heeft dat naar hier verplaats.
Om te voldoen aan jullie eisen had ik mijn prul gepost bij “ 24h Spa-Francorchamps race” maar dat zal ook wel weer niet goed geweest zijn zeker ? ? ? ? ?.

Maar ik heb het begrepen. Ik wens jou en jullie clubje nog veel succes, maar zonder mij.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Het spijt me verschrikkelijk, maar ook daar stond het niet op zijn plaats. En nogmaals, als iedereen er zo maar op los post, wordt het hier maar een boeltje. Tenzij het dat is wat jullie verkiezen natuurlijk, he.

Enfin, als er anderen zijn die zich geroepen voelen om de heren die aan de binnenkant van de draad staan en daar leuke foto's staan te nemen, op hun wenken te bedienen, dan doen ze maar. Mij echt niet gelaten hoor, alles jullie het forum voor eigen traffiek willen gebruiken ipv een gedegen website te bouwen die via Google zelf trafiek genereert. Ikke niet meer.

Ik zal me voortaan wel weer uitsluitend met de F1, DTM, rally en modelbouw bezig houden.

Daaaaag.
Reply With Quote
Old 02-08-2004, 23:03
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Ik ben dat gedoe hier beu. Om het forum overzichtelijk te houden doen de admins en mods hun best om een aantal regels op te stellen die de duidelijkheid waarborgen. Sommige personen vinden toch dat zij geen gehoor moeten geven aan die regels en doen dan maar hun eigen zin. Op die manier wordt het forum een totale chaos.
Hier staat duidelijk geschreven dat er voor foto-threads een uniforme benaming dient gebruikt te worden om het opzoeken te vergemakkelijken.
Ook staat er duidelijk geschreven dat er enkele teasers geplaatst moeten worden.
Verder is er reeds aangehaald dat enkel tekstuele posts, zonder foto's, geplaatst moeten worden bij Site-updates.
Als je niet akkoord kan gaan met die regels ben je natuurlijk vrij om het forum te verlaten. Maar doe dat dan zonder al dat kinderachtig gedoe en toon wat meer respect voor de vrijwillige inzet van de medewerkers.
Old 02-08-2004, 23:04
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Dank je wel Ottooke.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Posting Rules