|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zit hier een week dichtbij het kasteel van de Queen. Vandaag tijdens het ontbijt kwam er een mooie DB6 aanzetten met de familie. Even van naderbij bekeken : een heel smaakvol videoscherm en er lag ook een DVD in van James Bond |
|
||||
|
||||
Daarnet stond er een blauwe Aston Martin V8 Vantage bij de Carwash
En een tijdje geleden nog een Ferrari Testarossa in 't Leuvense zien rondrijden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niet dat hij een echte race wagen was maar bestaat toch ook een v6'ke van hé |
|
||||
|
||||
Quote:
Juust, de VR6 een race wagen... |
|
||||
|
||||
Kwam op volgend linkje terecht: http://cars.uk.msn.com/news/car_news...=750596&vv=400
Een Ferrari P4/5, 1ste maal dat ik deze tegenkom, wist er nog niets van eerlijk gezegd.. Enkele foto's: Bron: Link van hierboven |
|
||||
|
||||
Quote:
In deze thread hoort hij echter niet thuis, dus Een omschrijving van de meldingen die hier verwacht worden vind je in de eerste posts van dit draadje. |
|
||||
|
||||
De laatste weken nog enkele mooie wagens tegengekomen onderweg zoals
Aston Martin DB7 Jaguar XK ne Bentley (weet niet welk type) en ook nog een heel mooie Audi S6
|
||||
|
||||
Afgelopen dinsdag kwam ik in Lommel een Spyker tegen. Ik heb moeite om al die verschillende varianten uit elkaar te houden, maar het was in elk geval een roadster. Eigenlijk best een compacte wagen!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Niet van de jongsten, maar wat mij betreft tijdloos modern, deze Alpine A310 die mij daarstraks op de R6 voorbijsnorde en daarna even een loopje nam met het verkeersreglement
|
|
||||
|
||||
Op enkele weken tijd ben ik al 4 Ferrari's tegen gekomen in de buurt van Antwerpen Oost. Een 575, een 360 en vandaag nog een Enzo en een ouder model. Spijtig dat de 2 laatstgenoemden op een truck stonden. De oude Ferrari stond boven en die heb ik helaas niet kunnen herkennen.
|
|
||||
|
||||
Gisteren op de ring van Brussel een witte stretch-Hummer van Hummer2rent gepasseerd.
|
|
||||
|
||||
Gisteren in het dorpje Bolderberg vlak bij het circuit een Goudkleurige Mustang GT gezien (met een mooie blonde dame erin )
|
||||
|
||||
Quote:
|