![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zou de super aguri niet te snel afbreken hoor
![]() Duitsland was de eerste race met die wagen terwijl yamamoto met de oude wagen moest rijden. Sato zat tussen de midlands in de kwalificatie en reed een tijd rond de 13de plek of zo. Ik zou in albers zijn plek voor super aguri kiezen. Zij hebben betere mogelijkheden dan midland. Super aguri wil vooruit en midland staat stil. Alleen wilde super aguri een japanner. |
|
|||
|
|||
Webber blijkt nog geen contract te hebben.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Villeneuve zou Montoya volgen naar NASCAR. De GP van Hockenheim zou zijn laatste F1 race geweest zijn...
bron: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12251 |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar draaide het om geld bij williams. Flavio die waarschijnlijk meer wilde en williams die weigerde. Webber zal wel een team vinden. Ik hoop echt dat bmw niet doet wat mclaren deed. Villeneuve aan de kant zetten om andere rijders te testen ![]() Als ze dit allemaal gaan doen,wat is dan het nut van een contract. Vorig jaar was dit ook het geval met heidfeld bij williams. Officieel kon heidfeld niet rijden door letsels opgelopen bij een crash. Maar met heidfeld bleek niets aan de hand ![]() Idem nu met villeneuve ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Volgens Flavio op autosport.com:
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hier ook nog is: Villeneuve rijdt dit jaar niet meer in de BMW, Kubica neemt het de rest van het seizoen van hem over, volgens het team om zich al goed voor te bereiden op 2007. Daarmee is de lineup van BMW ook bekend
![]() |
|
||||
|
||||
In het communiqué van vorige week, toen Kubica bekendgemaakt werd als "tijdelijke" vervanger van Villeneuve kon je dit lezen:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Villeneuve buiten bij BMW
![]() ![]() Ik ga ervan uit dat Raikonnen bij Ferrari getekend heeft en ik denk dat Schumacher zal stoppen. Webber zou bij Renault of Red Bull kunnen beginnen. Dit heeft ook implicaties op waar Kovalainen kan racen.
|
|
||||
|
||||
Flavio heeft ergens gezegd dat hij klaar is om Kovalainen een kans te geven
als Kimi bij Ferrari heeft getekend (wat dan wel moeilijk anders kan), dan moet Schumi wel stoppen voor de fans van Massa, want dan zien we die laatste niet meer terug, volgend jaar. de mensen die het volgens mij het moeilijkst gaan hebben om een zitje te vinden: - Massa - Webber (al beweert hij dat hij weet wat hij gaat doen) - Albers & Monteiro - Speed er hangt ook een half gerucht dat Barrichello een pensioenkaart heeft besteld
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
mja, wist ik dus niet, ik dacht dat alleen Liuzzi zeker was. nu ja, ik zal Speed maar vervangen door Klien, dan
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Dit betekent dat Klien op zoek moet naar een andere job tenzij hij Speed of Liuzzi bij Torro Rosso vervangt; Berger heeft al laten verstaan dat Torro Rosso vol zit. Kovalainen zal nu wel het 2de zitje bij Renault krijgen. Enkel de 2de piloot bij McLaren is nu nog onbeslist. En Schumacher moet nog aankondigen dat hij na dit jaar stopt.
Last edited by gwyllion; 07-08-2006 at 17:26. |
|
||||
|
||||
spijtig voor Klien
![]()
|
|||
|
|||
Quote: