![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Van de antennes was het mij ook opgevallen,en ondertussen al aangepast en die paneellijnen zie ik totaal niet graag eigenlijk voor mijn eigen. Ik heb dat een eindje geleden eens geprobeert. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
en ik heb dat altijd al een mooie 206 gevonden,veel sukses er mee ![]() en iedereen bedankt voor de reacties |
|
||||
|
||||
knap werk,mooi resutaat
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Petje af. Nice one.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
prachtig model Scooby, niks op aan te merken.
![]()
|
||||
|
||||
Prachtige modellen Schooby.
Kan jou bijtreden bij die panellijnen, zie ik ook niet graag. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke kleur had je model waarmee je dat geprobeerd hebt, en met welke kleur heb je de paneellijnen proberen in te kleuren? En met welke soort verf? |
|
|||
|
|||
Ik vind het alleszins een geslaagd model! Mooi werk Scooby!
G. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk dat je de nagel op de kop tikt. Denk dat velen van ons met deze vraag zitten van welke kleur op welke kleur enz, enz...... ![]() Mijn eerste indruk is ook dikwijls van "dat is er over" . Maar hoe meer je dan naar het model kijkt, hoe meer dingen je ziet die je anders nooit opvallen, wat uiteindelijk de bedoeling is
|
||||
|
||||
Was op een witte toyota corolla met een 1.0 zwart tekenstiftje.
|
|
||||
|
||||
Omdat het hier toch over een 307 WRC gaat en we Thiry's al eens aanhaalden, en ik het niet noodzakelijk vindt om hierover een nieuwe topic te starten, dan maar dit hierin...
Als we de wagen van Thiry gaan willen bouwen zullen de decals toch niet zo simpel zijn denk ik... Zo met die leeuw erop en dan de acherkant, en de vleugel in hetzelfde kleur... Dat zal dan wss geen decal zijn, maar moeten worden gespoten... Ziet er mij niet simpel uit, maar het is en blijft een prachtige wagen die ik zeker wil bouwen als hij uit is ! ![]() Oordeel zelf: ![]()
|
||||
|
||||
volgens mij ook een van de mooiste schema's die er al op een 307WRC gestaan hebben. 't is te hopen dat er één of andere winkel zich achter de decals zet om ze bij Renaissance te laten maken, of Renaissance zelf natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Ik ben normaal gesproken geen fan van de 307 WRC maar als ik er dan ooit toch één ga bouwen dan wordt het deze. De belettering is gewoon prachtig.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|