![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
(in ALMS laten ze dit jaar bepaalde races ook Cup-Porsches toe, trouwens)
|
||||
|
||||
LOL, ik ken dienen zot ook
![]() ![]() Neen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat net niet wilden. En toen mocht het tijdens 24H franco terug wel. Was daar geen discussie daaromtrent? Last edited by BSOT; 17-04-2009 at 23:43. |
|
||||
|
||||
Wel ja, in de LMS en ALMS zijn de snelheidsverschillen tussen de LMP1's en GT2's nog een stuk hoger, dus daar zie ik niet direct problemen. Piloten moeten dan alleen wat gedisciplineerder rijden.
![]() |
|
||||
|
||||
met schade bedoel ik de twijfel en paniek dit zaait onder de teams en misschien ook onder de organisaties.Je hebt zelf over een blame als het artikel niet juist is op racingworld, wat als de artikels niet juist zijn op pitstop.
de link tussen desmc en pitstop zijn snel gemaakt. Dit wil niet zeggen dat ik jouw iets verwijt. Helemaal niet jij bekijkt het als een organisator maar misschien moet je het van de andere kant is kijken , ik en waarschijnlijk nog vele andere krijgen onze info van sites en forums en gaan daar van uit. en over de randanimatie bedoel ik alles vip ,de kermis,... Voor ons niet zo belangerijk maar voor de gewone mens wel. En ik zal er zondag zeker zijn vanaf de eerste race tot de laatste.En ik zal trakteren ben dan jarig geweest. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Coach Ep; 18-04-2009 at 10:39. |
|
||||||
|
||||||
Quote:
Wat betreft het artikel van Kessen, dat zou een prachtig iets zijn voor een live-debat. Hard tegen hard en na afloop gebroederlijk een pint aan de toog. Ikzelf kan me niet vinden in het artikel op een aantal punten: Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Een grid van b.v. 8 GT3's is inderdaad niet levensvatbaar. Echter als je daarnaast ook nog 12 tot 14 GT4's op dezelfde grid hebt staan dan is GT3 naar mijn mening wel levensvatbaar.
|
|
||||
|
||||
ik volg Mark hierin wel. Je kan dan evengoed zeggen dat GT1 in Vlaanderen ook levensvatbaar was, want in het laatste jaar Belcar had je 30+ wagens op de grid, ook al waren daar maar 3 GT1's bij...
|
|||
|
|||
persbericht van SRO spreekt van 12 GT3 wagens voor dit weekend, zeker 3 GT4 en in divisie 3 de porsche van Westend Racing.
Chad racing doet blijkbaar niet meer mee, ik dacht thans dat dat oorspronkelijk wel de bedoeling was. 3e Viper op de grid voor Accent Racing, is dit een ex-A+ wagen?
|
|||
|
|||
Een aantal van 7 of 8 vind ik toch anders dan slechts 3 auto's.
Last edited by FIRE; 21-04-2009 at 13:07. |
|
|||
|
|||
2 Ginetta's voor de Kick Off races met Lagrange/Bruynoghe en Kuus.
bron: www.pitstop.tv Wel raar dat Lagrange in een Ginetta stapt en niet in de Porsche GT4 van First, terwijl dit eerst het plan was. Goed, hij heeft toen de switch gemaakt naar DSMEC wegens te weinig GT4 in BGTC, maar vind het raar dat hij dan nu toch start in GT4 met een ander team. Minimum 5 GT4 wagens tijdens de openingsrace, is toch een record qua GT4 denk ik. Hopelijk nog die Z4 en Porsche er ook nog bij. Wat is eigenlijk met die Lotus GT4 gebeurd die in 2007 enkele races meegereden heeft...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zie, het begint al wat rooskleuriger te worden.
![]() |
|
|||||||||
|
|||||||||
Het duurt even, na een dikke week volstrekte ontspanning in een zeer zonnig resort, maar ik zie dat ik nog wat heikele punten heb gemist in het artikel van racingworld. Vandaag schiet er dan weer zeer foute persreutel voorbij van SRO BE. Het zijn de hoogtijdagen voor het gilde der Azijnzeikers
![]() ![]() We knallen even los op het artikel van RW en de persreutel van SRO. We leven in vrije landen, de stem van het volk mag en moet gehoord worden. Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() ![]() Quote:
Quote:
Zoals u ziet, het ligt net even anders als men ons wil doen geloven ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 21-04-2009 at 22:14. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|