De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-04-2009, 22:48
Range Rover Range Rover is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
En dan nog Range, die slaan op onze VIP packages in Hotel de Pits, en die zijn er wel. Met randanimatie zal Fenix kermis bedoelen, karting, Bengifun, enz.. ik weet het niet.
Dries, misschien nog een idee die kermis (botsautotjes) als animatie.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 23:20
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post

GT3-GT4 samen? Zitten we dan niet met de grote snelheidsverschillen?
in 2003 had je tijdens de 24u een Clio rondrijden tussen de Corvette, de Vipers en de Biturbo's... ik denk dat het snelheidsverschil toen wel iets groter zal geweest zijn dan tussen GT3-GT4.

(in ALMS laten ze dit jaar bepaalde races ook Cup-Porsches toe, trouwens)
Old 17-04-2009, 23:25
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

LOL, ik ken dienen zot ook , en die verschillen vielen goe mee hoor. 13 de algemeen. Da waren nog tijden

Neen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat net niet wilden. En toen mocht het tijdens 24H franco terug wel. Was daar geen discussie daaromtrent?

Last edited by BSOT; 17-04-2009 at 23:43.
Reply With Quote
Old 17-04-2009, 23:28
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Wel ja, in de LMS en ALMS zijn de snelheidsverschillen tussen de LMP1's en GT2's nog een stuk hoger, dus daar zie ik niet direct problemen. Piloten moeten dan alleen wat gedisciplineerder rijden.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 18-04-2009, 02:01
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

met schade bedoel ik de twijfel en paniek dit zaait onder de teams en misschien ook onder de organisaties.Je hebt zelf over een blame als het artikel niet juist is op racingworld, wat als de artikels niet juist zijn op pitstop.
de link tussen desmc en pitstop zijn snel gemaakt. Dit wil niet zeggen dat ik jouw iets verwijt. Helemaal niet jij bekijkt het als een organisator maar misschien moet je het van de andere kant is kijken , ik en waarschijnlijk nog vele andere krijgen onze info van sites en forums en gaan daar van uit.
en over de randanimatie bedoel ik alles vip ,de kermis,...
Voor ons niet zo belangerijk maar voor de gewone mens wel.

En ik zal er zondag zeker zijn vanaf de eerste race tot de laatste.En ik zal trakteren ben dan jarig geweest.
Reply With Quote
Old 18-04-2009, 10:39
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
En ik zal er zondag zeker zijn vanaf de eerste race tot de laatste.En ik zal trakteren ben dan jarig geweest.
Ah, ben gek op gebak! Komt u tussendoor gerust even langs op post 6 (Bianchibocht).

Last edited by Coach Ep; 18-04-2009 at 10:39.
Reply With Quote
Old 20-04-2009, 23:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by joost View Post
Op racingworld staat een prachtig artikel te lezen: http://www.racingworld.be/nieuws/609...s-opnieuw.html.

Ik ben ontzettend blij dat een jonge journalist man en paard durft te noemen en bepaalde zaken op de korrel durft te nemen
Ja, hij durft dat wel! Chapeau Kessen, je hebt tenminste ballen aan je lijf. Enkele oudere angsthazen kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Of zijn ze bang hun karig belegde boterham van persreutels te verliezen?

Wat betreft het artikel van Kessen, dat zou een prachtig iets zijn voor een live-debat. Hard tegen hard en na afloop gebroederlijk een pint aan de toog. Ikzelf kan me niet vinden in het artikel op een aantal punten:

Quote:
SRO-chairman Stéphane Ratel heeft stilaan genoeg van deze attitude en werkte de afgelopen weken aan een franchise voor het Belgian GT.
Wat je geeft zul je ook ontvangen zullen we maar zeggen Een simpel feit in de huidige maatschappij.

Quote:
Het Belgian GT Championship 2009 zal zeker niet geannuleerd worden, zoals door sommigen gesuggereerd wordt.
Op De Paddock stellen we alleen vraag, we doen geen voorstel

Quote:
Eenmaal de European GT4 Cup uit de balans genomen werd en SRO Belgium zich kon concentreren op haar (winstgevende) kernactiviteiten; het promoten van het BGTC, kon het zelfs nog in 2008 break-even draaien ondanks het lager aantal inschrijvingen en een tegenvallende 24 uur van Zolder.
Hoe groot was de winst op de afdeling BGTC 2007? M.a.w. SRO BE staat nog steeds in het rood?

Quote:
Het GT3-concept is in België levensvatbaar, maar indien de buik van het peloton niet gevuld wordt met extra GT4-wagens, zal het deelnemersaantal rond de 20 bolides blijven cirkelen
GT3 is levensvatbaar maar wel met GT4? Dan is GT3 eigenlijk niet levensvatbaar

Quote:
Willen we u er even aan herinneren dat zowat iedereen in 2006 voorstander was van het GT3-verhaal, dat toen tijdens een vergadering in Spa voor het eerst openlijk besproken werd.
In 2006 maakte niemand zich zorgen over het opgebouwde pensioen, was het geld bij de Fortis of welke bank dan ook veilig................had het oude Belcar nog bestaan, ook dan had deze klasse een zware tik opgelopen in 2009. We zitten in een periode die voor iedereen nieuw is. Mensen, meningen en omstandigheden kunnen flink veranderen in drie jaar tijd
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-04-2009, 11:11
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
GT3 is levensvatbaar maar wel met GT4? Dan is GT3 eigenlijk niet levensvatbaar
Een grid van b.v. 8 GT3's is inderdaad niet levensvatbaar. Echter als je daarnaast ook nog 12 tot 14 GT4's op dezelfde grid hebt staan dan is GT3 naar mijn mening wel levensvatbaar.
Reply With Quote
Old 21-04-2009, 12:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Een grid van b.v. 8 GT3's is inderdaad niet levensvatbaar. Echter als je daarnaast ook nog 12 tot 14 GT4's op dezelfde grid hebt staan dan is GT3 naar mijn mening wel levensvatbaar.
ik volg Mark hierin wel. Je kan dan evengoed zeggen dat GT1 in Vlaanderen ook levensvatbaar was, want in het laatste jaar Belcar had je 30+ wagens op de grid, ook al waren daar maar 3 GT1's bij...
Old 21-04-2009, 13:01
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

persbericht van SRO spreekt van 12 GT3 wagens voor dit weekend, zeker 3 GT4 en in divisie 3 de porsche van Westend Racing.

Chad racing doet blijkbaar niet meer mee, ik dacht thans dat dat oorspronkelijk wel de bedoeling was.

3e Viper op de grid voor Accent Racing, is dit een ex-A+ wagen?
Old 21-04-2009, 13:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
ik volg Mark hierin wel. Je kan dan evengoed zeggen dat GT1 in Vlaanderen ook levensvatbaar was, want in het laatste jaar Belcar had je 30+ wagens op de grid, ook al waren daar maar 3 GT1's bij...
Een aantal van 7 of 8 vind ik toch anders dan slechts 3 auto's.

Last edited by FIRE; 21-04-2009 at 13:07.
Reply With Quote
Old 21-04-2009, 16:18
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

2 Ginetta's voor de Kick Off races met Lagrange/Bruynoghe en Kuus.

bron: www.pitstop.tv

Wel raar dat Lagrange in een Ginetta stapt en niet in de Porsche GT4 van First, terwijl dit eerst het plan was. Goed, hij heeft toen de switch gemaakt naar DSMEC wegens te weinig GT4 in BGTC, maar vind het raar dat hij dan nu toch start in GT4 met een ander team.

Minimum 5 GT4 wagens tijdens de openingsrace, is toch een record qua GT4 denk ik. Hopelijk nog die Z4 en Porsche er ook nog bij. Wat is eigenlijk met die Lotus GT4 gebeurd die in 2007 enkele races meegereden heeft...
Old 21-04-2009, 16:48
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Wat is eigenlijk met die Lotus GT4 gebeurd die in 2007 enkele races meegereden heeft...
Die rijd gewoon terug mee
Reply With Quote
Old 21-04-2009, 16:50
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
Die rijd gewoon terug mee
Zie, het begint al wat rooskleuriger te worden.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 21-04-2009, 22:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Het duurt even, na een dikke week volstrekte ontspanning in een zeer zonnig resort, maar ik zie dat ik nog wat heikele punten heb gemist in het artikel van racingworld. Vandaag schiet er dan weer zeer foute persreutel voorbij van SRO BE. Het zijn de hoogtijdagen voor het gilde der Azijnzeikers We gaan nog eens wat letters spenderen aan BGTC 2009, the black edition (of moet het rood zijn gezien de verwachte inkomsten? )

We knallen even los op het artikel van RW en de persreutel van SRO. We leven in vrije landen, de stem van het volk mag en moet gehoord worden.

Quote:
Klaar? Dan beginnen we eraan.

persreutel SRO
Bij deze

Quote:
Overal werd twijfel gezaaid rond de toekomst van het Belgisch kampioenschap voor GT-wagens

artikel RW.be
Niet in de laatste plaats door mevrouw Indekeu zelf. Herinnert u zich nog haar interview in La Deniere Heure? Wat betreft die TV-contracten? zet een scan van die krengen online en maak de belangrijke (€) informatie zwart met een stift Einde aan alle discussies lijkt me zo.

Quote:
SRO-chairman Stéphane Ratel heeft stilaan genoeg van deze attitude en werkte de afgelopen weken aan een franchise voor het Belgian GT

artikel RW.be
Quote:
Voorlopig zijn de onderhandelingen rond die mogelijke overname/franchise door PRC nog niet afgerond, mede door de vakantie van Stéphane Ratel in de VS.

http://www.autosport.be/news/2009/04...nderSroBelgium
Gezien het break-even draaien in 2008 met +/- 25 wagens en de verwachte 18 wagens in 2009 (lees: een verliespost!) wil Ratel dit filiaal dumpen. Dit onder de nette noemer van franchise. Maar vakanties van deze CEO schijnen belangrijker te zijn dan het voortbestaan van SRO BE of een gezonde voortzetting van het BGTC in een nieuw franchise-jasje. Ik klapper met mijn oren als ik zoiets lees! Heeft de beste man geen telefoon in de VS? Een beetje CEO vecht voor zijn zaak.

Quote:
In Het Belang van Limburg geeft Van de Ven tekst en uitleg: "Ik heb de geplande meeting met Stéphane Ratel afgeblazen. Ik had er geen goed gevoel bij door een opeenstapeling van elementen: ik heb al veel hooi op de vork met mijn andere activiteiten, ik wil ook aan mijn gezin denken, een potentiële sponsor twijfelt opnieuw, er hangt veel onzekerheid rond het kampioenschap, politiek ligt het allemaal zo gevoelig, ..."

artikel RW.be
De volledige quote:
Quote:
“Ik heb de geplande meeting met Stéphane Ratel afgeblazen. Ik had er geen goed gevoel bij door een opeenstapeling van elementen: ik heb al veel hooi op de vork met mijn andere activiteiten, ik wil ook aan mijn gezin denken, een potentiële sponsor twijfelt opnieuw, er hangt veel onzekerheid rond het kampioenschap, politiek ligt het allemaal zo gevoelig. Ik heb een uur met Ratel gebeld en ik heb geen deuren dichtgegooid, maar op dit moment lijkt het me beter om hier niet in te stappen.”

artikel HBVL
Ziet u het verschil? Ik wel, hopenlijk u ook. Dit geeft wel aan dat het artikel op rw.be door een SRO gekleurde bril geschreven is.

Quote:
. Met maar liefst twaalf wagens, acht modellen en zeven merken doen we even goed of zelfs beter dan onze buren.

persreutel SRO
Eindelijk hebben ze het verschil door dat zowel een Mustang en een GT afkomstig zijn van Ford. Pffff, dat heeft lang geduurd voordat ze dit snapten. Die vergelijking met de buren maken we later wel maar mij rekenmodellen zeggen iets anders met de informatie zoals die bekend is bij mij op 21.04.09

Quote:
Laten we dus stoppen met klagen...
persreutel SRO
Mag ik dat nog altijd zelf bepalen? Heb een allergie voor mensen/organisaties die voor mij denken.

Quote:
Tel daarbij een aantal GT4-bolides, die overigens volledig gratis aan de eerste meeting mogen deelnemen,

artikel RW.be
Je zult maar trouwe klant zijn van SRO BE en netjes op tijd je centjes hebben overgemaakt. Als mij dit zou gebeuren als trouwe klant zou ik toch vriendelijk met SRO BE een zeer pittig gesprek voeren. Dit is een kat in nood die rare sprongen maakt.

Zoals u ziet, het ligt net even anders als men ons wil doen geloven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 21-04-2009 at 22:14.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules