|
|
||||
|
||||
Bij deze kan je ook fotos uploaden op onze server
|
|
|||
|
|||
Oei...
Eén Jpeg pic van het model is al snel 5MB... en ik mag maar 1MB uploaden... Fuck seg... Nog maar es bewerken,maar da's voor morgen. P.S. Guy ,merci éh ! Grtz, G |
|
|||
|
|||
Dit is een testje van (mijn) ogen. T'ga lukken om pics via de server te uploaden. Grtz, G Last edited by gert mertens; 23-10-2016 at 23:36. |
|
|||
|
|||
Na een "sessie" fotoformaat aanpassen...
De vorderingen aan de DS. De eerste kleur zit op den buitenkant! Zowat alle blinkende onderdelen hebben hun kleurke gehad. Alle gebruikte producten voor de koplampen een kleurke te geven. en het resultaat afplakken,afplakken om zot van te worden en dan 2 minuten spuiten... Voila, Eerste sessie van 5 pics staan derop. Sebiet de volgende 5. Grtz, G |
|
|||
|
|||
De volgende 5 sé;
De DS heeft zijn definitieve jasje ontvangen! Zo ziet em der nu uit. Enkel met het spuitpistool is dit resultaat bereikt. Je ziet ook duidelijk de omgeving van de roest heeft een andere "basis"-kleur. (ergens was da een vraag van Guy dacht ik éh) Nu volgt het sponske om de verschillende roest-tinten op het model aan te brengen. Allemaal nie moeilijk, toch? Na het "gespons" volgt "gesmos" met olieverf! Dit om de boel in mekaar te blenden. en zo ziet dat er dan uit. Let wel, Dit is enkel een tussentijds resultaat van sponsen en smossen...er volgt nog groenaanslag en stof over het ganse model incl. de motor ! Joepla deze 5 kunnen ook weer gepost worden. Grtz, G |
|
|||
|
|||
en nog twee om het af te leren...
Zo ziet de DS er nu uit. En nu genoeg tijd verloren achter de PC ... Terug naar mijn kot !!! Grtz, G P.S. Als er iets nie duidelijk is,laat maar weten éh. |
|
||||
|
||||
Netjes
Toch even een paar vraagjes:
|
||||
|
||||
Quote:
By the way, je mag nu ook op onze stand tentoonstellen nu ge een lid hebt. Euh, lid zijt geworden. Sorry voor de verspreking Mooie vorderingen trouwens
|
|||
|
|||
Zeer hoog-geachte Nismo...
Beste Johny, Nu ik een lid heb... Ach laat maar 'tzou op niks lijken wat ik nu ga typen ! Toch bedankt om de vorderingen te waarderen. Tim, We zullen der es aan beginnen éh ! De AK heb ik gekregen om te testen... Niks mis mee ! (maar als ge de alclad staan hebt gebruik die dan maar rustig verder,deze van AK stinkt NOG harder...) De deuren gaan open of toch minstens op een kier staan. De "dorpel" heeft (lees nu "had") gewoon nog geen 'behandeling' gehad. Het is idd zo dat de basis witte plastiek is. Na het "bouwen" van de roest (lees door-roesten en te lezen "hoe" eerder op dit topic) werd deze gespoten. Dit met de donkerste roestkleur van lifecolor. Dan werd overal een gelijkmatige laag van de donkerste kleur gespoten. Hierdoor zie je de "roestschaduw" nog. Het inkleuren met de lichtere variant is dan de logische volgende stap. Het wiel dan, De velg is X1 tamiya zwart gespotenen dan "steel" van AK Vervolgens met de spons bewerkt met de kleuren roest van lifecolor. De band zelf (rubber) is "tire-black" van Lifecolor . Ne witte rand opgespoten, Met een schuursponske de "whitewall" terug "beschadigen" Nog wa stof erop... Klaar. Ik hoop voldoende antwoorden te hebben gegeven... Als het nog nie duidelijk is,ge weet wel éh ! Grtz, G |
|
|||
|
|||
Zeeeeeeer interressante bouw!
Hier leer je dus een heleboel van, allee ik toch... Dat verweren en die roest aanbrengen is fantastisch gedaan gert. ik had toch een vraag over dat stof aanbrengen ...hoe doe je dat eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Beste Fred,
Da's nu es een vraag (pas op ik kan daar nu al op antwoorden hoor) die duidelijk gaat worden in de toekomst. Het aanbrengen van stof is één van de volgende stappen en zeg nu zelf ne foto zegt veel meer dan wa geschreven tekst éh. Dus ; nog efkes op uw honger blijven zitten ! Toch bedankt om volgen. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Kleine update.
Meer van hetzelfde eigenlijk maar een model op 1/24 is nu eenmaal een heel oppervlak om te behandelen... (meestal is mijn werk op 1/35 éh) Alles heeft zen "eerste" behandeling gehad nu. De -mogelijks- laatste keer van het interieur op deze manier. T'is tijd om em dicht te gooien ! De voorbereidingen voor het stof zijn begonnen ! Het Citroën logo... Daarvan ben ik nie content !!! Toch alles nog es "droog" passen... Grtz, G |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, anders roest hem nog meer
|
||||