![]() |
|
|
|||
|
|||
Voor mij regen aub.
![]() |
|
|||
|
|||
Hulp !!!
Kan er iemand van ons team wat dikke mouskes meebrengen of zo + wat tape om dat vast te plakken in de stoelen. Ik schoof daar in de bochten serieus van links naar rechts. Ik had zeker 10 tot 20 cm speling in mijne stoel. Btw, ik heb daar ook eens een paar rondjes gereden met een getunede kart. Heeeel bangelijk. In de eerste bocht stond ik al rond wegens: te hard op de gas getrapt. In de volgende bochten iets minder snel de gas tot tegen de vloer en 't ging al iets beter. Een serieus verschil met een gewone kart. Een aanrader. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Nog 10 dagen mannen en ge kunt u een kartstoelleken online bestellen via de site
![]() ![]() Beter enkele truien aandoen, zo n'een mousse schuift toch altijd weg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet wel, van die plakband met aan de onderkant verstevigende draden erin geweven, zeer goed materiaal trouwens. Ik heb het immers ook niet over de moussen stukken die voorradig zijn bij AK maar stukken mousse die je zelf meebrengt van thuis. Een kartstoeltje kan ook soelaas bieden maar dan moet er toch nog mousse tussen gestoken worden hoor en wederom... vasttapen die handel ![]()
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 01-04-2003 at 01:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ben gisteren eens gaan kijken naar het circuit maar niet gereden. Even de zitjes eens goed gaan bekijken en de oplossing gevonden. WIJ RIJDEN ZONDER STOEL.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben eens benieuwd voor zaterdag! Ik heb nog nooit in Antwerpen gekart, het wordt mijn eerste outdoor-ervaring, nog nooit in de regen gekart ( de kans op regen dit weekend is vrij groot). Dat belooft
![]() |
|
|||
|
|||
Breng uw ruitenwisserkes maar al mee.
![]() Ooit één race in de regen gereden met de kart. Vooral nie vergeten. - washandje - handdoek - paar droge kousen - droog onderbroeksken - kam - zalfken voor uw gezichtje |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|