![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik vond het een aangename reportage. Knap beeldwerk, gevatte montage en schitterende kandidaten.
Maar vooral, onbetaalbare promotie voor onze sport. ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben een beetje te laat beginnen volgen, en heb dus alleen patrick aan het werk gezien als teamchef, maar idd zoals hiervoor al meermaals aangehaald, toffe reportage, ook niet-autosport minded mensen moeten dit aangenaam om zien hebben gevonden (vergeef mij de zinsconstructie)
proficiat aan patrick en ook aan de anderen, die ik spijtig genoeg niet in beeld heb gezien .
|
||||
|
||||
Proficiat Patrick,
Heel knappe prestatie. Mijn vriendin vond dat je straalde als een klein kind dat een nieuw speeltje had ![]() ![]() Coast Racing, tof dat jullie meewerkten aan deze droom van Patrick! En een dikke pluim voor Sergio en zijn team natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Enkele sfeerbeeldjes van de uitzending
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Die laatste,....hoe lief, .....
![]() ![]() Mooi eigenlijk zo die beeldjes. Ik heb de boel wel digitaal opgenomen, maar blijkbaar is op een of andere wijze de klank niet mee opgenomen. Ik heb dus nu letterlijk "beeld maar geen klank" thuis... ![]() Gelukkig bestaat er nog steeds video, daar staat wel alles op. Hartelijk dank voor alle positieve reacties hier. De telefoon heeft wel al goede diensten bewezen de laatste uren. Maar jullie vergeten wel een ding.....!!! Het programma vertrok met 5 mensen. En die andere 4 mensen hebben zich ook voor meer dan 100% ingezet om het geheel vorm te geven. Dus geef hen ook maar een deel van de bloemen hoor. |
|
||||
|
||||
Toen ik deze morgen naar Heterdaad wou kijken stond daar tot mijn grootste verbazing plotseling Fordje op m'n beeldscherm. Ik programmeer altijd te vroeg en had dus nog een mooi stuk van de uitzending. De uitzending begint net voor de start van de race en is opgenomen op DVD.
Ik kan het stukje altijd op DVD zetten (.VOB bestanden) of het coderen naar DiVX, ... indien gewenst. Mijn excuses aan de overige kandidaten, ... maar ik heb van jullie geen beelden ![]()
|
||||
|
||||
Schitterende reportage! Ne dikke proficiat aan iedereen die eraan meewerkte. Mooi initiatief.
![]() Off-Topic: @ Coast (Frank): Word die Porsche nog steeds door AD Sport onderhoude? |
|
||||
|
||||
Nee ,wij onderhouden die zelf in onze atelier ,maar we krijgen wel back up van Ad sport omdat zij die wagen toch hebben gebouwd .
GR Coast |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Dat was het enige moment waarvan ik dacht: "Jesus, hoe stond ge daar nu??" Precies aan de grond genageld, terwijl dat eigenlijk niet zo was, integendeel zelfs. ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Euhm, is daar van een deel opgenomen in zaal Eldorado in Humbeek?
|
|||
|
|||
Gelukkig werd voor één keer de autosport eens positief benaderd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|