|
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn duidelijke regels opgesteld die allemaal te lezen in Aankondigingen , als je dat niet doet, dan moet daar kitiek worden opgegeven, zo hoort het nu eenmaal. En natuurlijk, als je dit niet wilt, post dan geen foto's.
|
||||
|
||||
Heeft iemand een detailfoto van de voorkant van de freisinger porsche, ik meen op de tv reportage slechts 1 darm gezien te hebben bij het tanken ( waar er normaal op een rsr een voor te cullen en een om te ontluchten is. Ik vroeg me af of iemand een foto heeft waar de vulflens op te zien is
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
slechts 1 opening dus
|
|||
|
|||
Quote:
1) Ik zal de laatste zijn om regels bewust te overtreden, en diegene die mij kennen weten dat. Maar de fotoalbum in mijn site laat plaatsen van teasers niet toe. Elke poging leverd een mooi rood kruisje op. 2) Voor het plaatsen van de gewraakte post had ik gekozen voor “24h Spa-Francorchamps race” juist omdat ik jullie regels WOU respecteren !! Diegene die het achteraf verplaatse naar “*** Fia GT Proximus 24 Hours of Spa 2004 : de foto's *** had evengoed alles kunnen verplaatsen naar "Site-Update’s" zoals jij zelf voorstelde. Maar deze administrator (vermoed ik) begaat hier DE FOUT. HIJ plaats het stukje in een thread waar specifieke voorwaarde aan verbonden zijn, niet ik. Bijna iedere thread die ik heb opgestart word binnen de korste keren precies een threat. 3) En nogmaals bedankt Huudo voor de veeg uit de pan met de volgende zin “ik ben maar een simpele ziel die foto's trekt en niet de pretentie heeft van te zeggen dat hij fotografeert” |
|
||||
|
||||
komaan mannen
gelieve niet té lichtgevoelig te doen laten we het houden op 'als je geen foto's kan posten, zeg het dan even dat er een technisch probleem is' en als je wel foto's als teasers kan posten dan doe je het gewoon. De regels moeten gerespecteerd worden en ik zou het leuker vinden om de mensen er één keer per thread op te wijzen en wanneer dat gebeurt is dan moet je het via pm doen en dan weten ze het ook, maar nu is deze foto thread een beetje om zeep geholpen door een discussie ok, rrubinio deed het blijkbaar fout, maar nu weten we ook waarom, als je een eigen webspace hebt voor foto's dan zal het allemaal wel gaan, maar wanneer je via een bepaalde foto-upload-site gaat, kan het inderdaad zoals rrubinio aangaf wel fout gaan, dus geef mensen het voordeel van de twijfel, nu weten we waarom het niet gaat maar laat ons vooral terugkeren naar de topic, en iedereen die hier zal posten weet het ondertussen wel: gelieve een aantal teasers te plaatsen, een stuk of 4 en als het niet gaat, vermeldt het daar dan bij voila, keep it simple
|
||||
|
||||
Quote:
1) Dat kan goed zijn, maar ik ken u niet. Hoeft ook niet, ik kan geen 600+ mensen persoonlijk kennen. Vergeef me dus als ik u niet ken. Zoals door andere forumgebruikers reeds aangegeven, als posten volgende de regels niet kan, dan niet. (reden zie puntje 2). 2) De mod in kwestie had het misschien naar de verkeerde thread verplaatst, maar als ik 'em gezien had in de 24hrs race thread, was er net hetzelfde gebeurd. Je hebt zelf een eigen thread opgestart in "site updates" waar dit soort van '50 foto's online' zinnetjes, zonder echte waarde voor die specifieke thread, in thuishoren. En dat weet je maar al te goed. Niet de onschuld zelve komen uithangen hier, daar ben ik net iets te oud en ervaren voor. 3) Toch raar dat precies jij je daardoor aangesproken voelt. Ik bedoelde er helemaal niets mee. Als amateurfotograaf- en niet alleen van automobielen - vind ik dat er een groot onderscheid bestaat tussen foto's trekken en fotograferen. Ik pretendeer helemaal geen fotograaf te zijn, terwijl er maar al te vaak mensen - en niet alleen hier op het forum, maar in het algemeen - dat wel doen. Nederigheid siert de mens. En zelfrelativering is een zeer mooie deugd. Dingen die ik wel kan apprecieren in het leven. 4) Toch raar voor iemand die een welgemeende 'daag' met zeer lange "a" komt posten om dan enkele uren later alweer te verschijnen.... 5) En nu zeg ik er verder niets meer over. 't heeft al lang genoeg geduurd. |
|
||||
|
||||
users.skynet.be/kbo-torfs is zonet geupdate met een 50tal foto's van de Proximus 24u Spa.
voorlopig staan enkel de foto's online van "Pit en grid (girls)" en "Podium", de groote lading foto's van de race zelf zal de komende dagen online komen De grid foto's zijn écht wel de moeite! Met de hooge temperaturen was er heel wat lekkers te bewonderen op de grid! (Wegens externe link problemen of een te zwaar ingestelde firewall > hoe je het noemen wilt, zullen deze theasers mogelijk niet te bekijken zijn. De oplossing voor dit "probleem" is zeer simpel, klik gewoon HIER.) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kom ook naar de 24H van Zolder en hopelijk zien we weer een mooie show. Doe Ward maar eens de groeten, van me. ------- Steve Claeys |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Mr. Dallara, en aan die meisjes van het SRT team, heb je er aan geroken ? Het is immers Ambi Pur.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
die vooral van Vertigo
http://www.renaudkuppens.be/gallery/24hspa04 mooie foto's van vele collega paddockers
|
|||
|
|||
Sorry voor de eerste post. Normaal deed ik 't ook zo en hoorde ik er niks van. Is de regel nieuw?
Anyway, de teasers dan maar? De rest weten jullie wel te vinden...
|
|||
|
|||
U zullen mijn fotos op mijn site vinden.
Sorry voor mijn slecht nederlands, ik ben franstalig.
|
|||
|
|||
Je doet de moeite om nederlands te praten en schrijven, dus dat is al heel veel waard.
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum oliviers!
Mooie foto's |
|
||||
|
||||
vraagje: heeft er iemand een foto in wallpaper-formaat van de 3 freisinger-porsches die in formatie rijden, de laatste ronde(n)? en dan (als het kan) zonder copy-right tekst op, dat staat niet zo mooi op een desktop-achtergrond...
|