|
|
||||
|
||||
631. Antioch Speedway (Antioch, CA)
|
|
||||
|
||||
632. Bakersfield Speedway (Oildale, CA)
|
|
||||
|
||||
633. Barona Speedway (Lakeside, CA)
Op de foto te zien samen met de Barona 1/8 Mile Drags. |
|
||||
|
||||
634. Butte County Fairgrounds (Gridley, CA)
Deze 'Dirt' oval wordt enkel gebruikt door karts en Midgets en enkel tijdens speciaal georganiseerde events. |
|
||||
|
||||
635. Calistoga Speedway (Calistoga, CA)
|
|
||||
|
||||
636. Cedarville Speedway (Cedarville, CA)
|
|
||||
|
||||
637. Chowchilla Speedway (Chowchilla, CA)
|
|
||||
|
||||
638. CORA Speedway (Dixon, CA)
Naast de foto van de oval zien we ook het verschil tussen de site in 1993 (TerraServer) en 'nu' (GoogleEarth). Op de site ligt ook een MX-circuit en een RC-vliegveldje. |
|
||||
|
||||
639. Cycleland Speedway (Oroville, CA)
De 1/6 mile 'Dirt' oval wordt vooral gebruikt voor Karts en Midgets. Op de site is ook een MX-circuit gelegen. |
|
||||
|
||||
640. Delta Speedway (Stockton, CA)
|
|
||||
|
||||
641. Stockton Motorplex (Stockton, CA)
Stockton Motorplex is gelegen net naast het vorige circuit (Delta Speedway). Naast een tiental configuraties, beschikt het circuit ook over een verharde oval (rechter bovenzijde van het circuit). In eerste instantie wou ik dit circuit niet inbrengen aangezien het een Kart- en supermotard circuit zou zijn. Nadien ontdekte ik dat het circuit verbeterd werd en nu ook gebruikt wordt door Legends, Midgets en Mini-Cup Cars. Om het verschil te kennen tussen deze drie type's, heb ik van elk een foto bijgevoegd. Legends kennen we ook in ons landje, Midgets zijn ook wel gekend, maar de Mini-Cup Cars blijken dus NASCAR-wagens op ongeveer 1/2 schaal te zijn ... |
|
||||
|
||||
642. Imperial Valley Speedway (Imperial, CA)
|
|
||||
|
||||
643. Plaza Park Raceway (Visalia, CA)
|
|
||||
|
||||
644. Lassen Speedway (Susanville, CA)