|
|
||||
|
||||
Quote:
Verder vandag nog 2 Audi A3 cabrios gezien |
|
|||
|
|||
Gisterennamiddag ene zwarte evo X op de grote ring in Hasselt.
|
||||
|
||||
Vandaag aan de afrit Mechelen Noord (E19) een Jaguar XF. Knap wagentje.
|
|
||||
|
||||
Vorige week donderdag in Gent een Maybach 57 gezien. 't was mn eerste Maybach ooit. Serieuze bak, maar geef mij toch maar nen 911'ke
|
|
||||
|
||||
Is die garage in Oostkamp? Daar stonden er vandaag ook 3 Porsches: een 964, een 993 Turbo en een Boxtertje
|
|
||||
|
||||
jep
garage De Decker |
|
||||
|
||||
Maandagmorgen 07.40 uur te Aarschot langs de Oude Mechelsebaan, in de gietende gutsende regen, Lamborghini Gallardo LP560-4
Ne witte, knappe bak (en veel lawaai ook!!) Ben ff gaan kijken op autogespot.com en daar staat nog maar ene op. Met kenteken LP560, testwagen van de dealer blijkbaar.... |
|
||||
|
||||
Wit schijnt nogal in de mode te zijn, ook voor exoten. Zo heb ik de afgelopen week tussen Tremelo en Bonheiden respektievelijk een Aston Martin DB9, een Maserati GT en een Maserati Quattroporte gespot, allen maagdelijk wit
Had ik m'n witte Golfje I maar bewaard... |
|
||||
|
||||
Gisteren stond er een excalibur bij de condé in hasselt. Knappe bak!
En het was ook een witte . |
|
||||
|
||||
Wit kans soms je ook verraden
Vrijdag rond 14.30 reden we op de weg van Tienen naar Sint-truiden, we kwamen een witte subaru impreza tege. Het nieuwe model. Vanvoor was hij wit ja, langzij en vanachter bruin. Ik denk dat het mensen waren die op verkenning waren voor de rally van landen. |
|
||||
|
||||
'k passeer daar iedere zaterdag als ik ga gaan zwemmen
|
|
||||
|
||||
Gisteren Bert Longin gespot in nieuwe Subaru Impreza STI, ne zwarte...
Ben ni echt fan van het nieuwe model maar zo met die vier uitlaten, dat heeft toch wel wat... |
|
||||
|
||||
eergisteren een zwarte Aston Martin DB9 gespot, deze auto blijft toch een van de mooiste lijnen hebben van de wagens die er nu rond rijden
|
|
||||
|
||||
Zojuist in Antwerpen een knappe witte Ferrari F430 cabrio gezien (met witte lederen zetels), deed me helemaal aan Miami Vice denken
En daarna een machtige gele Corvette C5 convertible Last edited by Neo-242; 11-10-2008 at 16:17. |
|
|||
|
|||
vanmiddag hier in Zonhoven ene SLR Mclaren gezien
|