|
|
|||
|
|||
Gezien op de site van Jawi decals (hij verkoopt ook spullen van Renaissance):
De Ford Sierra: 85€ met decals, kit alleen: 75€ De 2 nieuwe subaru's: 60 € elk |
|
||||
|
||||
Dit zijn alvast iets meer democratische prijzen. Snel eens gaan opzoeken ...
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
2 nieuwe decals van Renaissance:
Lietaer OVV 2008: Deferm Condroz 2008:
|
|||
|
|||
Eindelijk nog eens eentje voor mij... |
|
||||
|
||||
Succes ermee, maar persoonlijk vindt ik dat een zeer niet mooie wagen ...
|
||||
|
||||
Niet geheel onverwacht; de Ford Focus WRC RS08 in 1/24. Op de site van Renaissance staat'ie voor 140 euro.
|
||||
|
||||
Bij Domino voor 115 euro...
|
||||
|
||||
Prachtig !
Quote:
Prachtig model natuurlijk ! maar wat een prijs ........ geloof dat ik toch de juiste beslissing heb genomen ,een half jaar geleden , om de 1:24 vaarwel te zeggen ...... Het is dan wel géén Topmodel maar de Sunstar Focussen voldoen (met wat aanpassingen) genoeg voor mijn verzameling ,,, |
|
||||
|
||||
Deze morgen was hij binnen bij Domino, ziet er wel zeer geslaagd uit, maar dat verwachten we dan ook van Renaissance.
Prijs bij Domino is 115€. Last edited by Rallymen; 16-05-2009 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Voor diegene die graag de Xsara van Petter Solberg willen maken, dat kan! Renaissance heeft de decalsheet uit.
Net zoals de decals voor de Corolla van Duval in de Wallonie 2009. Bron: http://www.renaissance-models.com/ Last edited by Guido; 05-08-2009 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Nu te bestellen bij Domino:
1/24 CITROEN C4 WRC (2008 Monte Carlo/Corsica en Loeb of Sordo).
|
||||
|
||||
Ik heb deze onlangs al eens bekeken bij Domino. Ik kreeg er niet echt een "wauw" gevoel van, Waarschijnlijk ook omdat ik de echte al verschrikkelijk lelijk vind.
Enige versie die ik nog een beetje leuk vind is de Novikov versie.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu de Monte-Carlo gepasseerd is, hebben Pedro & de zijnen weer wat nieuws in petto:
Volgende decals worden getekend: Bouffier Kubica Additief (verise 2014 uiteraard) voor de Heller DS3 Abu-Dhabi
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 23-01-2014 at 20:35. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|