|
|
||||
|
||||
Ja blijkbaar is er iets met de gas of wel zijn de remmen die weigeren hun dienst te doen,het zal afwachten worden dat ze het model niet gaan terug roepen wat dan.
|
|
||||
|
||||
En van de MP4/5 zijn de tekeningen en sprues op Hobby Search beschikbaar:
http://www.1999.co.jp/eng/image/10110056n/40/1
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen besloten om de MP4/5 niet aan te schaffen; niet omdat hij niet goed zou zijn of zo hoor, maar ik heb jaren geleden al een transkit gekocht om een Tamiya MP4/5B om te bouwen tot MP4/5, en ik blijk daar destijds € 98,- voor betaald te hebben (zonder de Tamiya basiskit dan nog) zodat het zonde zou zijn om die nu links te laten liggen en de Fujimi kit aan te schaffen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En de Williams FW14B is nu ook al te pre-orderen bij HLJ en Hobby Search. Volgens beide sites is deze kit vanaf juni beschikbaar. De kit gaat de uitvoering van de British GP voorstellen. Deze werd met enorme overmacht door Nigel Mansell in deze wagen gewonnen (zijn pole-position tijd en snelste race-ronde waren bijna 2 seconde sneller dan de rest van het veld!).
|
||||
|
||||
En een Lotus 97T van Fujimi; dit is de auto waarmee Senna zijn eerste overwinning behaalde!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Joepie! trouwens... |
|
||||
|
||||
Misschien heb ik het gemist of over gekeken maar dit model staat mij aan, nl de Ferrari 512S "Short Tail"
http://www.1999.co.jp/eng/10112975 |
|
||||
|
||||
Op de Fujimi website staat een aankondiging van een heruitgave van de (voormalig) Modeler's Footwork FA13 (schaal 1/20 uiteraard):
|
||||
|
||||
En de eerste variant van de mp4/5 is uit:
1/20 McLaren Honda MP4/5 Spain Grand Prix 1989
|
||||
|
||||
Yes!!
|
|
||||
|
||||
en nog een paar aankondigingen van Fujimi:
op 1/20:
en op 1/24:
|
||||
|
||||
Dat moet ook, want die race was een regelrechte regenrace. Trouwens, die Lotus ook: dat was zelfs Senna's allereerste overwinning in de F1, want in de regen voelde hij zich in zijn element
|
|
||||
|
||||
Inderdaad! goed gezien
|
||||
|
||||
Quote:
En nog eens Yes! |