De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-07-2008, 20:09
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Ik heb tickets besteld van zaterdag, maar is dat voor een heel weekend .
Ik zie zaterdag en zondag apart staan.
Reply With Quote
Old 22-07-2008, 20:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by senna's kingdom View Post
Ik heb tickets besteld van zaterdag, maar is dat voor een heel weekend .
Ik zie zaterdag en zondag apart staan.
Gewoon na 00.00 de poort niet meer verlaten De tickets van Zaterdag zijn wat duurder dan die van de zondag........m.a.w., daar kom je ook op zondag mee binnen Dat is namelijk een controle die ze nooit kunnen uitvoeren..........iedereen op zaterdag om 23.59.59 naar buiten jagen en weer inkom tellen op zondag 00.00.01

Je zit dus safe met je tickets voor een hopenlijk bomvolle 24 uur van Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-07-2008, 20:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Nog een (manke) deelnemer gevonden:

Quote:
"Een ontwrichte schouder was het verdict. Hopelijk raak ik hersteld voor de races op de Nürburgring", vertelt Heyer, die vorig jaar nog in de Belcar uitkwam met een Dodge Viper van GS Motorsport. Wanneer hij klaar raakt voor de beide wedstrijden in de Eifelstreek, verreden op 17 augustus, is de kans ook groot dat we de Duitser aan de start van de 24 Hours of Zolder zien

http://www.racingworld.be/nieuws/556...-in-Assen.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-07-2008, 20:42
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Merci
Reply With Quote
Old 22-07-2008, 20:58
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Dus kunnen we daaronder ook afleiden dat Heyer niet aan de 24 uren van Spa zal deelnemen...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 26-07-2008, 20:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Zoals geweten zijn de organisatoren van de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup en SRO Belgium in vergaande onderhandeling omtrent een samenwerking in het kader van de 24 Hours of Zolder 2008. Beide partijen werken ondertussen verder om tot een compromis te komen dat zowel de autosportliefhebbers, de rijders en de teams ten dienste kan zijn. In de loop van volgende week zal hieromtrent een besluit genomen worden, een besluit, al dan niet positief, dat onmiddellijk kenbaar gemaakt zal worden naar de betrokken rijders en teams toe. In dit kader stelden wij niet de traditionele vijf, maar slechts vier vragen van deze addertjes aan Dries Heyman, communicatieverantwoordelijke voor de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup en Dunlop Motorsport BeLux.

De Dunlop Sport Maxx Endurance Cup (DSMEC) kent van bij de lancering een groot succes. Toch is er de wil om met SRO Belgium samen te gaan werken met betrekking tot de 24 Hours of Zolder.
“Laten we vooral duidelijk stellen dat SRO Belgium en de promotoren van de DSMEC al vrij lang contact hebben met elkaar. Iedereen kent de huidige problematiek in de BGTC en als we de Belgische autosport ten dienste willen zijn moeten we met elkaar praten. Een eventuele samenwerking aangaande de 24 Hours of Zolder zou dan ook niet meer dan logisch zijn, op voorwaarde dat we alle violen gelijk gestemd krijgen.

Maar schep je dan geen conflict?
“Een conflict schep je enkel als één van de partijen dat zelf wil. Wij zijn echter geen politici. Zowel DSMEC, SRO Belgium als de RACB zullen water bij de wijn moeten doen, iets dat tot vandaag perfect lukt en waar alle partijen zich kunnen in vinden. De onderhandelingen verlopen in de best mogelijke omstandigheden en geen enkele partij stelt zich overigens negatief op.”

Een gemengd kampioenschap, dat zich zou integreren in een nationaal GT kampioenschap. Is dit nog haalbaar?
“Jarenlang is het concept van een mix tussen GT’s en Touring Cars de sleutel tot succes geweest in België. Nu trouwens nog, dat bewijzen onze goed gevulde deelnemersvelden in de DSMEC. We kunnen de DSMEC perfect integreren in de 24 Hours of Zolder, zodat we opnieuw tot een volwaardig deelnemersveld komen voor deze topper op de Zolderse omloop.”

En aan welk compromis denken de beide partijen?
“We gaan nu nog niet spreken over een compromis en ik wens het vel van de beer niet te verkopen alvorens deze geschoten is. De onderhandelingen tot samenwerking verlopen perfect en de bal ligt nu in het kamp van SRO Belgium en de RACB. Als zij ons voorstel aanvaarden en het licht op groen zetten gaan we een schitterende 24H of Zolder tegemoet. We zijn alvast op goede weg en in de loop van volgende week wordt het definitieve en gemeenschappelijke standpunt van DSMEC en SRO Belgium naar buiten gebracht… Eén zaak moge duidelijk zijn: als we tot een sluitende overeenkomst komen, dan zal dit enkel en alleen in het belang van de nationale autosport zijn.”

Zonder enige twijfel kijkt elke Belgische autosportliefhebber uit naar het compromis, waarvan hierboven sprake. Dat de onderhandelingen in een ver gevorderd stadium zijn is intussen duidelijk. Dat mag ook wel, want over goed vier weken vangt het hele etmaalgebeuren over het Zolderse asfaltlint immers aan. “De 24 Hours of Zolder 2008 zullen dit jaar enkel op papier en niet sportief een team of een rijderskwartet als winnaar zien, behoudens een samenwerking”, besluit Dries Heyman. “Het kan raar klinken, maar de enige winnaar (of verliezer) van deze race kan alleen maar de nationale autosport en het aanhorige publiek zijn…”

persreutel
......
Reply With Quote
Old 27-07-2008, 21:12
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Duurt wel lang voordat ze iets weten. Zal kort dag zijn om nog wat te regelen voor de 24h ALS we zouden meedoen. Zal wel weer ne duit kosten waarschijnlijk.
Old 27-07-2008, 21:16
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Voor jullie niet
Reply With Quote
Old 27-07-2008, 21:24
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Voor jullie niet
hoezo? inschrijving, banden benzine enz
Old 27-07-2008, 23:17
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
hoezo? inschrijving, banden benzine enz
Staat hier een wilde weldoener op?
Is dit voor veel teams geen vergiftigd gechenk?
Op 3 weken alles op poten zetten + de kosten die met een 24h gepaard gaan.
Er zijn toch veel oudere wagens bij de dsmec.Na 24h worden deze bijna afgeschreven als ge de toestand van de wagens bekijkt na een 24uurs race.
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 11:47
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Staat hier een wilde weldoener op?
Is dit voor veel teams geen vergiftigd gechenk?
Op 3 weken alles op poten zetten + de kosten die met een 24h gepaard gaan.
Er zijn toch veel oudere wagens bij de dsmec.Na 24h worden deze bijna afgeschreven als ge de toestand van de wagens bekijkt na een 24uurs race.
Idd ik denk dat er vele van dsmec niet zullen meerijden om deze redenen. Hoe langer de beslissing uitblijft hoe minder teams het kunnen regelen denk ik. Zullen wel zien wat er van komt. Ik hoop allezins dat het voor de meeste zou lukken.

Over die oudere wagens maak ik me geen zorgen eigenlijk. Kunnen best tegen een stootje
Old 28-07-2008, 11:49
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

mailtje van de organisatie van DUNLOP gekregen met enkele vragen...
-akkoord met gezamelijke start?
-akkoord dat enkel GT van DUNLOP doorrijden nadien?
-duur van de race?
-interesse in 24h voor 2009?

vrij simpel zou ik zeggen: wat was de leuze ook al weer:
samen uit samen thuis niet????

Enkel GT verder rijden....en de toerisme aan de kant na 150min???
Laat dan maar alles zoals het is !! Dan hoeven we niet samen te starten ook.

Bouw dan liever aan een consturctie waar iedereen kan deelnemen in 2009. GT en Toerisme !

.........."mijn mening altans"......
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 12:48
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Is dat dan wel een goede oplossing? JA je hebt heel veel auto's aan de start maar na 150 min rijden er nog maar +- 25 rond.
Old 28-07-2008, 13:06
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Nonkel Vroem View Post

Juist, of iedereen of niemand. Alleen de tourings afvlaggen na 150 min is fraai hoor! De tourings zijn dus wel goed om het startveld op te vullen, maar die kleintjes moeten wel op tijd gaan slapen, hoor!

Je kan ook nog voor een andere oplossing kiezen. Laat de DSMEC's die dat wensen, gewoon doorrijden; maar dan buiten het BGTC-klassement in een aparte guest-klasse.
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 13:35
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nonkel Vroem View Post
mailtje van de organisatie van DUNLOP gekregen met enkele vragen...
-akkoord met gezamelijke start?
-akkoord dat enkel GT van DUNLOP doorrijden nadien?
-duur van de race?
-interesse in 24h voor 2009?

Bouw dan liever aan een consturctie waar iedereen kan deelnemen in 2009. GT en Toerisme !

.........."mijn mening altans"......

Ik wil hierbij eventjes verwijzen naar een reactie van Hans Van de Ven op Pitstop.tv, waar de leuze "samen uit, samen thuis" geciteerd werd. In diezelfde reactie wordt er ook duidelijk naar voor gebracht dat het de teams/rijders zullen zijn die uiteindelijk zullen beslissen hoe alles zal verlopen. Mits de nodige akkoorden tussen DSMEC en SRO Belgium natuurlijk...

Daarom waarschijnlijk het rondschrijven van DSMEC van vandaag. Het is nu aan de teams om zeer snel hun keuze bekend te maken. Indien zowat alle Touring teams negatief staan tegenover de voorstellen, dan gaan we waarschijnlijk een zeer so(m)bere 24 Hours of Zolder 2008 tegemoet... Trouwens, enkel impulsief negatief reageren zonder na te denken over wat de publicitaire impact tijdens de beginuren van een dergelijke wedstrijd is, zal waarschijnlijk niemand doen... Dus eerst eventjes (kortstondig) nadenken lijkt me de boodschap.

Mvg,
DDS
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)

Posting Rules