![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb tickets besteld van zaterdag, maar is dat voor een heel weekend
![]() Ik zie zaterdag en zondag apart staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Je zit dus safe met je tickets voor een hopenlijk bomvolle 24 uur van Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nog een (manke) deelnemer gevonden:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Merci
![]() |
|
||||
|
||||
Dus kunnen we daaronder ook afleiden dat Heyer niet aan de 24 uren van Spa zal deelnemen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Duurt wel lang voordat ze iets weten. Zal kort dag zijn om nog wat te regelen voor de 24h ALS we zouden meedoen. Zal wel weer ne duit kosten waarschijnlijk.
|
|
||||
|
||||
Voor jullie niet
![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Staat hier een wilde weldoener op?
Is dit voor veel teams geen vergiftigd gechenk? Op 3 weken alles op poten zetten + de kosten die met een 24h gepaard gaan. Er zijn toch veel oudere wagens bij de dsmec.Na 24h worden deze bijna afgeschreven als ge de toestand van de wagens bekijkt na een 24uurs race. |
|
||||
|
||||
Quote:
Over die oudere wagens maak ik me geen zorgen eigenlijk. Kunnen best tegen een stootje ![]() |
|
|||
|
|||
mailtje van de organisatie van DUNLOP gekregen met enkele vragen...
-akkoord met gezamelijke start? -akkoord dat enkel GT van DUNLOP doorrijden nadien? -duur van de race? -interesse in 24h voor 2009? vrij simpel zou ik zeggen: wat was de leuze ook al weer: samen uit samen thuis niet???? Enkel GT verder rijden....en de toerisme aan de kant na 150min??? Laat dan maar alles zoals het is !! Dan hoeven we niet samen te starten ook. Bouw dan liever aan een consturctie waar iedereen kan deelnemen in 2009. GT en Toerisme ! .........."mijn mening altans"...... |
|
||||
|
||||
Is dat dan wel een goede oplossing? JA je hebt heel veel auto's aan de start maar na 150 min rijden er nog maar +- 25 rond.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Juist, of iedereen of niemand. Alleen de tourings afvlaggen na 150 min is fraai hoor! ![]() Je kan ook nog voor een andere oplossing kiezen. Laat de DSMEC's die dat wensen, gewoon doorrijden; maar dan buiten het BGTC-klassement in een aparte guest-klasse. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil hierbij eventjes verwijzen naar een reactie van Hans Van de Ven op Pitstop.tv, waar de leuze "samen uit, samen thuis" geciteerd werd. In diezelfde reactie wordt er ook duidelijk naar voor gebracht dat het de teams/rijders zullen zijn die uiteindelijk zullen beslissen hoe alles zal verlopen. Mits de nodige akkoorden tussen DSMEC en SRO Belgium natuurlijk... Daarom waarschijnlijk het rondschrijven van DSMEC van vandaag. Het is nu aan de teams om zeer snel hun keuze bekend te maken. Indien zowat alle Touring teams negatief staan tegenover de voorstellen, dan gaan we waarschijnlijk een zeer so(m)bere 24 Hours of Zolder 2008 tegemoet... Trouwens, enkel impulsief negatief reageren zonder na te denken over wat de publicitaire impact tijdens de beginuren van een dergelijke wedstrijd is, zal waarschijnlijk niemand doen... Dus eerst eventjes (kortstondig) nadenken lijkt me de boodschap. Mvg, DDS |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|