![]() |
|
|
|||
|
|||
Volgens mij geen of te weinig budget om de 2 kampioenschappen te rijden.Er zijn de laatste jaren toch enkele grotere sponsors afgehaakt voor het duo.
|
|
||||
|
||||
Dan had ik het tog persoonlijk andersom verwacht, bert fia gt en kumpen beide.
Fia gt en BGTC zijn totaal anders. Hij is gewend om in belgie de beste of tog een van de beste te zijn en de laatste jaren worden ze telkens afgetroefd. Nu moet je niet denken dat ik kumpen of login niet mag.Maar zijn tog altijd een beetje aroganter geweest in belgie dan in de fia gt. |
|
||||
|
||||
pitstop.tv meldt trouwens dat BGTC nergens een deal heeft met vlaamse zenders (EXQI en/of regionale)
DSMEC zou dan weer wel dicht bij een tv-deal staan?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
In die tijd was HIBN ook trouwens 1 van de (verplichte) sponsors. Mss is dat de reden?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij hebben de regionale zenders afspraken met teams uit hun zendgebied en niet met SRO... Maar ze krijgen wel de beelden van SRO.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Mijn excuses zal er opletten is macht der gewoontes.
Wel raar dat SRO de zender bijnaam noemt. Als er geen sprake is van een regeling. Ik dacht dat er een niew autosport programa op EXQI kwam. Met BGTC en desmc als een van de hoofdstukken. |
|
||||
|
||||
Is waarschijnlijk een lichte beroepsmisvorming!!
![]() Grtz
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen op pitstop.tv dat ze bij EXQI aandcht gingen besteden aan de BGTC
|
|
|||
|
|||
Maar nu zegt pitstop dat wat op er op de BGTC prijsuitreiking gezegd is geweest, niet klopt.
|
||||
|
||||
BGTC soap?
|
|
||||
|
||||
Wat klopklop zegt heb ik ook gelezen.En dit was nog voor de prijsuitreiking.
Last edited by fenixracing; 11-02-2009 at 16:29. |
|
|||
|
|||
Daarin zou ge gelijk kunnen hebbe maar ik kon vandaag ni op pitstop.tv, de pagina laadde niet
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|