![]() |
|
|
||||
|
||||
Update!
Even de macro-lens erbij gepakt om de homemade onderdelen beter en scherper te kunnen weergeven. De handrem is nu ook gespoten, vastgekleefd, en de handvat staat er op. Alleen een wash met smoke moet nog wat meer realisme aanbrengen. Ook de remleidingen moeten natuurlijk nog aangebracht worden. Vervolgens stonden de brandblussers op het programma. De resin onderdelen zijn echt niet bruikbaar, de naden zijn veel te ver verschoven. In plaats van mijn tijd te verliezen met te trachten hier iets aan te doen, besluit ik om er te scratchen van aluminium buis en plastic strip. Minder intensief werk en het ziet er nog beter uit ook... Wordt vervolgd! Last edited by Sennake; 25-01-2010 at 22:52. |
|
||||
|
||||
Ik vind niets verkeerd aan de onderste kit onderdelen ...
![]() ![]() Way to go matey! ![]()
|
||||
|
||||
Ik merk bij mezelf een positieve evolutie. Daar waar ik enkele maanden terug vooral een WAUW gevoel kreeg als ik je bouwverslagen las heb ik nu zo iets van : He, das heel knap gebouwd, maar met het juiste materiaal moet mij dit ook lukken. Daarom devolgende vraag : die aluminiumplaat voor zowel piloot als co, van welke fabrikant is dat en waar kan ik dat vinden?
Ach, en heel stilletjes blijft dat wauw gevoel op de achtergrond toch wel aanwezig. ![]()
|
|||
|
|||
Die possitieve evolutie zal nodig zijn om uw audi tot een goed einde te brengen.Guy die brabdblusser en dat ander ding ziet er zeer goed uit.
Als ik zoiets nodig heb weet ik waar ik moet zijn.f |
|
||||
|
||||
Quote:
Ivm de 911 zit ik stilletjes mee te genieten van al het moois dat hier getoond wordt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van de co-piloot zat als foto-ets onderdeel in de kit. |
|
||||
|
||||
Die PE structuur zoals voor de co-piloot kan je, als ik me niet vergis, ook apart krijgen bij Renaissance.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info mannen. Ik ga eens op zoek.
![]()
|
||||
|
||||
Update.
De brandblussers werden verder gedetailleerd, gespoten, voorzien van de nodige decals en remleidingen, en op hun plaats gemonteerd. Ook de kuipzetels werden aangepakt. Eerst heb ik de resin onderdelen moeten sculpteren tot echt uitziende stoelen, want door het veelvuldige afgieten waren de contouren ver te zoeken. Daarna heb ik ze aan de achterzijde gespoten met Desert Sand, een kleur die nauw aanleunt bij de typische polyester structuur uit die periode. Eens de achterkanten droog waren werden ze gemaskeerd, en werd de voorzijde gespoten met Scale Fabric. Daarna werden de foto-ets steunen op de stoelen gemonteerd. Vervolgens kon ik aan de gordels beginnen. Standaard procedure hier met foto-ets gespen en zelfklevend gordelmateriaal van Studio27. Op de foto moeten de Sabelt decals nog aangebracht worden en moeten de gordels nog gedrybrushed worden. Tenslotte werden de stoelen in de cockpit gekleefd en werden de gordels achteraan in de cockpit bevestigd. Ze moeten nog wel gedrybrushed worden... |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, maar ik heb toch een opmerking: zijn de gordels niet een beetje lang? Ik zou niet graag met zulke gordels in een rallywagen zitten in ieder geval....
![]()
|
||||
|
||||
Sta me toe even kritisch te zijn (zo kent ge mij hé).
Ik vind uw gordels een heel stuk te lang. Ze hangen qua lengte en positie goed in de stoel, maar erachten hangen ze tot op de bodem. Eigenlijk kunnen ze achteraan wat doorhangen, maar niet tot op de bodem, ofwel ... was Droogmans een zeer forse gast! Voor de rest ... zoals altijd ![]()
|
||||
|
||||
In dezede minuut dezelfde opmerking ... het kan!
![]()
|
|