![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik geef 16 uren Nederlands in het 1ste en 2de middelbaar. Jullie mogen gerust eens langskomen van mijn part hoor!
![]() Ze 'bekvechten' alleszins minder dan hier... ![]() Last edited by Belle; 13-02-2009 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Maar even wat anders: 1e race BGTC is de Belgian Race Kick Off! Dat kan dan toch geen serieus event zijn als de Clio's al niet meedoen en BTCS en DSMEC zonnodig hun eigen weekends hebben in april. Ben zeer benieuwd hoe dit weekend gevuld gaat worden, behalve de 2 BGTC races...
Zeer vreemd dat de website van CZ alle series wel in het programma zetten voor de Kick Off.....dat gaat niet goed komen!!! Of mis ik wellicht iets?? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
voorlopig programma Belgian Race Kick Off:
- Belgian GT - DSMEC - BRL Wat er zeker niet komt: - BTCS - DSC - Clio cup - Fun cup - Formule Ford Benelux - STT - DMV Tourenwagen challenge Tja, wat houden we dan over ter aanvulling van bovenstaande? Iets uit Frankrijk misschien? Legend cars? Update: wellicht de NEC Formule Renault 2.0; op hun kalender staat voor hetzelfde weekend de Jim Clark Revival op Hockenheim maar dit evenement is verplaatst naar de Lausitzring op 15 t/m 17 mei. Zou een prima aanvulling voor zowel het programma als de kalender van de NEC FR2.0 zijn! Last edited by Coach Ep; 15-02-2009 at 16:09. |
|
||||
|
||||
BRL is ook niet slecht.
![]() |
|
||||
|
||||
OK..bedankt...dat geeft dan weer hoop!
Iemand al iets bekend over het programma met Francorchampions?? BTCS, DSC en de Funcup alleen op de zaterdag? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Verkeerd verwoord.
![]() ![]() Last edited by ICEMAN; 15-02-2009 at 18:08. |
|
||||
|
||||
Ik zou de Legend Cars zeker nog eens aan het werk willen zien. Maar dan terug met de bekende piloten. Die races waren gewoon prachtig om zien! Spanning van begin tot eind!
![]() |
|
||||
|
||||
Ondertussen weten we ook waarom ze bij pitstop zo hebben gedaan over de BGTC. Dit is uiteraard prachtig nieuws voor de DESMC. Maar er zijn wel enkele slagen onder de gordel gegeven.
Jammer dat ze niet samen kunnen werken. Last edited by fenixracing; 16-02-2009 at 08:06. |
|
|||
|
|||
NEC Formule Renault 2.0 definitief niet aan de start van BRKO: men blijft Hockenheim trouw tijdens alternatief historisch evenement.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|