![]() |
|
|
|||
|
|||
Pedro Lamy rijdt naast voor Peugeot ook één wedstrijd voor BMW in het ILMC.
Imola: BMW n°55 : Augusto Farfus/Jorg Müller BMW n°56 : Andy Priaulx/Pedro Lamy |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De Astons vielen inderdaad zwaar tegen vandaag. Ze moeten nog veel huiswerk maken...
|
|
|||
|
|||
Voor wie eind deze maand naar Le Mans gaat voor de testdag hier de uren:
Zondag 24 april : Test dag 9h00 – 13h00 : première séance d'essais 14h00 – 18h00 : deuxième séance d'essais Peugeot Hybride zal er niet zijn, wel de Kronos Aston met Ickx/Leinders/Martin. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Reeds een eerste forfait bij de prototypes, de ORECA 03-Nissan LMP2 no 27van Signatech Nissan, nog één prototype die niet komt en de Aston Kronos mag starten.
|
|
||||
|
||||
Dat was de tweede wagen die het team wilde inzetten in Le Mans, als ik het goed voorheb. Vraag me af hoe ernstig Nissan het heeft met Le Mans, of is dit slechts een support?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vond het helemaal geen saaie race want in GT2 was er een ware stoelendans!
Ben net terug van Imola en moet zeggen dat het een mooie track is, ook al is de tijd er qua accommodatie blijven stilstaan. Daar hebben ze precies nog nooit gehoord van drank-en eetkraampjes en merchandising stands. |
|
||||
|
||||
De Proton Competition Porsche is overigens gediskwalificeerd omdat een van de piloten (Patrick Long) de maximale rijtijd overschreed. Proton Competition doet een slechte zaak in de tussenstand, terwijl het GTE-Am podium gevarieerd wordt (Porsche - Corvette - Ferrari) en als toetje onze landgenoot Stéphane Lémeret op de laatste trede van het podium klimt!
Meer informatie hier: Proton Competition gediskwalificeerd - Lémeret op het podium |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hoe lang is dat bij u al geleden? Want ik meen wanneer ik zeg dat de tijd daar echt is blijven stilstaan. De stoeltjes in de tribunes heuvelkant zie je gewoon niet meer staan door het gras dat erover gegroeid is. ![]() |
|
||||
|
||||
Dit weekend live op Motors TV, American Le Mans Series, Rd 3, Lime Rock Park
meer info http://www.motorstv.com/08072011/weekend-on-motors-tv Gaan we zeker noteren in onze agenda ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Onze tijd is het trouwens 19.50 uur...
|