![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zie op het eerste zicht nie echt veel verschillen met de DBRS9 of ben ik verkeerd? Last edited by NetForce84; 23-08-2011 at 16:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
in de basismodellen zit ook niet veel verschil
|
||||
|
||||
Prijskaartje: €340 000... Alle auto's kosten op dit ogenblijk minder dan 350 000 euro, zoals afgesproken.
![]() |
|
||||
|
||||
Opnieuw een mooie aanwinst.
De GT3 klasse is toch een ongelooflijk succes, laat maar komen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Corrigeer me als ik fout zit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu goed, als je ziet met welk gemak deze GT3's over de toonbank vliegen, dan maakt €5000 meer of minder niet zo veel uit denk ik... |
|
||||
|
||||
Iemand het podium gezien met Bas Leinders?
![]() |
|
||||
|
||||
YES overwinning voor de BMW Z4 GT3 van Marc VDS
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Tweede tijd in de eerste vrije training voor Lunardi, Derdaele en Nikolaus Mayr-Melnhof (niet Margaritis) in de groene Alpina. Nissan GTR vierde.
|
|
|||
|
|||
Belgie boven in Silverstone kwalificatie, Lunardi zet Alpina (met Derdaele) op pole, WRT Audi nr 32 is tweede voor de VDS BMW Z4.
|
|
||||
|
||||
Wel opmerkelijk dat zo'n "oude" GT3 opeens zo snel is. Welke voordelen heeft die BMW dit jaar t.o.v. Voorgaande jaren?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Opmerkelijk prestaties van VDS in hun BMW. Normaal gesproken moet je updaten (€€€€) anders speel je geen rol van betekenis.
Vanaf 13:00u live op Motors TV. Last edited by FIRE; 09-10-2011 at 12:42. |
|
||||
|
||||
En op Exqi Sport!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|