|
|
||||
|
||||
spuit jij al je wagens sennake of verf je er soms ook? want dat verven om daar geen vlekken in te krijgen is moeilijk...
|
|
||||
|
||||
Ik heb vroeger nog problemen gehad met een lijmdruppeltje die op een gechromeerd stukje was gevallen, die chroom was dus gewoon weg...
|
||||
|
||||
Quote:
Verven doe ik alleen als het niet anders kan : zeer kleine onderdeeltjes of de figuurtjes, of onderdelen die eerst in een hoofdkleur gespoten zijn en daarna wat meegegoten onderdelen in een andere kleur zetten. Ook de rubberen raamdichtingen doe ik altijd met de hand. Maar ik ben gelukkig wel gezegend met een "vaste hand". Last edited by Sennake; 11-01-2004 at 12:17. |
|
||||
|
||||
Dat blijkt een probleem te zijn van het Tamiya TS-51 Telefonica Blue : hoe meer lagen je spuit, hoe donkerder de tint wordt. Maar minder lagen was niet mogelijk omdat de verf niet goed "dekt" : daarom moest ik wel 3 lagen spuiten...
kan je niet eerst een grondlaag leggen met een andere kleur?
|
||||
|
||||
hoeveel kost ongeveer zo een busje tamiya want in de broux hangt daar tuurlijk gene prijs bij...
|
|
||||
|
||||
Rond de 6 à 7 euro. Om te beginnen kan je misschien eerst eens een grote spuitbus halen in één of ander auto-center want die spuiten ook zeer goed en kosten ongeveer evenveel maar zijn 3 of 4 keer zo groot. Dan kan je de techniek wat leren alvorens de kleine Tamiya-busjes te kopen.
|
|
||||
|
||||
i want some pictures
|
||||
|
||||
zou dat gaan als ik bijvoorbeeld een z8 koop van revell waar ik verf moet bijkopen... maar dat ik dan die in een andere kleur spuit als gezegt in het plan...??en dan bvb die verf ook in potje kopen voor binnenkant ofzo??als je me begrijpt...
in de broux staat ie alleen in het rood en zwart zou mooier zijn |
|
||||
|
||||
niemand zegt da je de kleuren moet volgen op het plan dus je doet ermee wat je zelf wilt. Dus ik zou zegge doen !
En nu terug naar sennake zijn foto's want we zijn hier een beetje dus i'm waiting for photo's Last edited by Dragonfly; 11-01-2004 at 13:50. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 9 (0 members and 9 guests) | |
|
|