|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Elk jaar opnieuw is de Euro Race een half slagveld. Als teambaas zou ik deze race gewoon mijden. 6 uur racen voor evenveel punten als een 2u koers... Mooie 3de plaats voor Lamot-Penders-Couwberghs. Outsiders voor de 24u van Zolder? Echt een juweeltje die auto. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Toch, deze avond heb ik enkele bedenkingen gemaakt over Belcar 2005..........een grand cru zal het zeer zeker niet worden. Ga eens een nachtje slapen, dat zijn de scherpste kantjes er vanaf Belcar : Francorchamps, cimetière de bolides... volgens turbomagazine.be maar misschien ook wel een beetje van de serie zelf.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 12-06-2005 at 02:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kwalificaties en wedstrijd van dit week-end waren inderdaad een slachtveld. Ondanks goede weersomstandigheden is er weer serieus met de euro's gegooid.
Een opsomming: Elise van Forem uitgebrand RS Racing Porsche uitgebrand Mini Daikin serieuze klapper BMW Moore was de "tegenpartij" Viper GLPK zwaar beschadigd En dan spreken we niet over het "plaatwerk" dat her en der verdween op diverse wagens. Dat zal nog de minste zorg zijn. Resultaat: De oversteek van het Kanaal zou wel eens enkele wagens minder kunnen omvatten. Last edited by fordje; 12-06-2005 at 10:07. |
|
||||
|
||||
ik stond bij het ongeval van rs racing en het heeft meer als 5 minuten geduurd voor dat de baanposten erbijwaren.
ik denk dat de wagen zo uitgebrand was omdat de piloot of de baanposten de "coupcircuit" niet hadden uitgetrokken.de naftpomp stond dus nog aan...
get in,sit down,shut up,and...HOLD ON!!! Last edited by opel freaky; 12-06-2005 at 11:00. |
|
|||
|
|||
Wat er bij de GLPK Viper gaat gebeuren blijft nog afwachten. We hebben hem gisteren nog een de vrachtwagen gekregen en toen vertrokken richting Hasselt. Daar zal alles de komende dagen goed bekeken worden. Eerst alles afbreken en dan kijken als de schade nog groter is dan dat we op het eerste oog gezien hebben.
Het beste nieuws voor GLPK is nog altijd dat Bert er niks aan over gehouden heeft, buiten een dikke lip. Meer nieuws volgt misschien binnenkort. Nu terug leren! Mvg |
|
||||
|
||||
Naar aanleiding van de crash van GLPK en omdat ik teveel tijd heb tijdens de examens ;-), was ik ff gaan kijken op de site van de belcar naar de toegelaten wagen en merken en tot wanneer deze nog gebruikt mogen worden.
Viper GTS tot 2006 (zonder wijzigingen van het reglement, verdwijnt deze machtige machine na volgend jaar) Ford Mondeo tot 2005 (deze home-made wagen en smaakmaker in de Toerisme klassen mag na dit jaar op pensioen, spijtig genoeg) BMW E36 idem dito als de ford mondeo raar maar waar de Porsche 997 staat er niet in vermeld wagens die we nog lang (hopelijk) in de belcar gaan zien Corvette C5-R tot 2010 Mini tot 2011 BMW 1 tot 2011 Audi TT tot 2011 en zo kan ik nog wel doorgaan Dus tot 2010 kunnen we nog mooie kampioenschappen krijgen ;-) en hopelijk daarna ook... |
|
|||
|
|||
heb deze zin net van autosport.be gehaald:
"Na een race zonder verhaal, won de Corvette SRT logischerwijze voor de Viper van Kuismanen Racing en de Porsche van RTM, de snelste in GTB." RTM??? deze Porsche is ingeschreven onder TTracing/Marc Crauwels... Het team loopt inderdaad misschien wel vol ex-RTM'ers, maar om dan te schrijven dat de wagen onder RTM zit is toch wel een grote fout he. Of vergis ik me? |
|
|||
|
|||
En een race zonder verhaal. Naar welke race zijn die dan wel niet gaan kijken?
Mvg |
|
|||
|
|||
ik begrijp het ook niet goed wat ze daar mee bedoelen, volgens mij was het ook een wedstrijd met verhaal, maar ja. Blijkbaar zijn er journalisten die er anders over denken zeker?
|
|
||||
|
||||
Heb de onboard camera beelden gezien (vanuit de Speedlover Porsche met Meert); van het ongeval tussen de mini en de BMW in de pif paf, de mini was duidelijk in de fout. Voor de start steekt de Mini (in de opwarming dus nog voor de startlijn) de Porsche al voorbij dan rijdt ze met de 4 wielen over de wittelijn op de Raidillon, vervolgens rijdt ze met veel inhalen achter de BMW van More, bij het inrijden van de pif-paf zit ze er duidelijk nog achter maar in de pif-paf!!! steekt ze de BMW voorbij met alle gevolgen vandien samen eruit en zelfs overkop! Zoiets had ik niet verwacht, zeker niet van Vanina Ickx!?
|
|
|||
|
|||
Als je goed naar de foto's kijkt van de gehavende Mini en Moore BMW zie je dat de Mini links vanvoor stuk is en de Moore BMW links vanachter. Dus niemand gaat mij wijs maken dat dat kan gebeuren door gewoon in te halen. Naar wat er in de pitlane gezegt werd zou Moore een kleine stuurfout hebben gemaakt en zo weg gegaan zijn vanachter en dat is dus de oorzaak.
Mvg |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|