![]() |
|
|
|||
|
|||
LMS splits zich definitief af van het ILMC en laat enkel LMP2's, FLM's, GTE's en cup GT's toe volgend jaar. Alle races (5 of 6) zullen in Europa gereden worden. Vraag me af of een circuit en ILMC en LMS kan organiseren (niet op zelfde datum natuurlijk)
bron: http://www.racingworld.be/news/8025/...vervoegen.html |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
24 Hr telt niet mee voor LMS, bedoel kan bvb Spa naast de 1000 km ILMC ook een race voor het LMS kampioenschap organiseren op een andere datum, vermits het nu twee totaal gescheiden kampioenschapen zijn. Zou moeten kunnen maar denk niet dat dit gaat gebeuren. Er is sprake dat één van de manches van het LMS op Monza zal plaats hebben.
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar dit weekend ILMC 6H of Silverstone.
Weet iemand of het op TV (volledig) uitgezonden wordt? Exqi zou uitzenden maar heb geen idee of het de volledige 6uur zijn... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Maar volgens mij rijdt Augusto Farfus in een BMW M3 GT van BMW Motorsport in plaats van een AF Corse Ferrari... foutje van turbomagazine ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Extra formatieronde... Ik hield mijn hart al vast...
|
|
||||
|
||||
PEUGEOT WINS!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
What a surprise
![]() |
|
||||
|
||||
Goh, ik moet toegeven dat Audi toch wat tegenstand geboden heeft. Maar het blijft jammer dat een kampioenschap overleeft met 4 kanshebbers op de overwinning, waar van 50% uitgeschakeld wordt (of zichzelf uitschakelt) na minder dan een uur... Stel me ook vragen bij het voornemen van ACO om te mikken op 30 auto's in het wereldkampioenschap... Da's 6-7 auto's per categorie...
Last edited by Grig-O; 11-09-2011 at 20:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by NetForce84; 11-09-2011 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Spa zou blijkbaar niet op de kalender van het wereldkampioenschap staan in 2012... (blijkbaar gezegd op Exqi Sport)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel superjammer indien dit zo is. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|