|
|
||||
|
||||
Eregalerij van alle laureaten van de online quiz
Om bij deze lijst met quizwonders te komen, moet je ten minste het podium halen bij onze befaamde Paddock Online Autosportquiz. Sinds de eerste editie van 2001 zijn dit de autosportkenners die een gans jaar lang meevochten aan de top van één der moeilijkste autosportquizzen van het land:
2001: Winnaar : Werner333 Tweede : Mario Derde : Jan 2002: Winnaar : HHugo Tweede : Bart VDC Derde : Jan 2003: Winnaar : Guy Tweede : Guido Derde : Jan 2004: Winnaar : Jan Tweede : Guy Derde : Pompierke 2005: Winnaar : Pompierke Tweede : Jan Derde : Le pilote sans visage 2006: Winnaar : Guido Tweede : Le pilote sans visage Derde : Pompierke 2007: Winnaar : Juha Tweede : Pompierke Derde : HHugo 2008: Winnaar : Pat Tweede : HHugo Derde : TvD 2009: Winnaar : TvD Tweede : Juha Derde : Zaibatsu Racing Last edited by Sennake; 03-12-2009 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Ahaa, dat geeft tot dusver vier podiumplaatsen voor zowel Pompierke als mezelf. Laat ik de brandweerman voorsprong nemen, of werp ik mij in 2008 terug in de strijd? Moet ik toch eens diep over nadenken
|
|
||||
|
||||
Interessante vaststelling is dat er nog niemand in geslaagd is om de quiz 2x op rij te winnen. Is misschien ook wel een uitdaging...
Last edited by Guido; 20-01-2008 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Laat dat dan mijn doel voor 2008 zijn.
|
||||
|
||||
Zelfs niet eens 2 maal, in het algemeen... We hebben dus al 7 verschillende winnaars in 7 edities gehad...
Last edited by Sennake; 12-05-2008 at 11:04. |
|
||||
|
||||
Sinds 2004 erbij en steeds een podiumplaats behaald , mooi CV eigenlijk hé!!!
@Jan, niet nalaten om terug de strijd met ons aan te gaan, hé, want jij hebt toch een jaartje kunnen rusten dus...!!! |
|
||||
|
||||
@El Bombero: jij hebt in het begin 2 jaar gerust
|
|
||||
|
||||
Guy,
Ge zijt 2001 vergeten. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik en Jan denk ik (als die litho's van CG de prijzen waren toch).
Is dat al zo lang geleden, zeg.
|
||||
|
||||
Na acht edities van de online quiz zijn er acht verschillende winnaars. Wie zal de eerste zijn die 2 maal "wereldkampioen" wordt? Come and see next year!!
|
|
||||
|
||||
2009 ... The Quiz of Champions ... ?
|
|
||||
|
||||
We gaan toch ooit eens een soort van "superquiz" moeten organiseren, waaraan enkel en alleen ex-winnaars mogen deelnemen, met dan ook superprijzen in de pot... Enfin, ik zeg wel "we", maar als Werner (ook een ex-winnaar) zelf zou willen deelnemen zal ik het alleen in elkaar moeten boksen denk ik
|
|
||||
|
||||
Acht edities... acht verschillende eindwinnaars! Wie zal de eerste zijn die 2 titels op zak weet te steken?..........
Come and see in 2010! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|