|
|
||||
|
||||
Internationale trainingsdag 29-09-05: 'Vette-time @ Zolder
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mercie voor de tip, ik zal er zeker zijn
|
|
|||
|
|||
Hier alvast enkele ...
Grtz Tj |
|
|||
|
|||
Iemand die de rondetijden weet mss ...
|
|
||||
|
||||
Gisteren even langsgegaan helemaal op het einde. Heb toen een 1.34 geklokt. Longin reed toen. Moet wel zeggen dat er toen heel wat tragere deelnemers rondreden (Legends, FunCups,...) dus niet echt representatief.
SRT Corvette was er trouwens ook |
|
||||
|
||||
toen de srt corvette net uit de pits kwam achter mij en zich aan het opwarmen was kwam de carsport glpk vette ook mijn richting uit
ik zat dus met twee corvettes in mijn gat, geeft toch wel een kick moet ik zeggen! Ik heb ze even kunnen afhouden (de srt toch) maar ik heb moeten plooien met mijn fun cupke het zat trouwens niet mee gisteren, we waren de motor aan het roderen en toen we binnen kwamen voor een routine check na een aantal ronden, en zonder boven de 5000 toeren te komen, spoot het water uit het reservoir. Wij hebben de wagen opgeladen en zijn dan maar huiswaarts gekeerd voor een check up De wagen kwam van bij Dubois met gereviseerde motor maar ze hebben daar niet gemerkt dat er lucht in het watercircuit kwam, vanaf dat je boven de 4000 toeren gaat (ze roderen de wagen gedurende 4 uur bij dubois, tegen 2500 t/m), wij hebben dan in de garage druk op de motor gezet en toen we bij de 2de cilinder kwamen spoot het water uit het reservoir. In ralenti en onder 4000 toeren draait de motor nog perfect, maar dat betekent dus een 'join de culasse' of simpele motorbreuk we hebben nog wel wat werk tegen zondag!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
niemand een foto waar ze allebij op 1 foto staan ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, snelheidsverschil is enorm en dan moet je dus wel goed uit je doppen kijken, goed dat die snelle mannen hun straffe lichten hadden opgezet, dat flasht wel eens in spiegel! Ook lastig met zo een snelle luide wagens op de baan is dat je zelf je motor niet meer hoort als die gas geven en je voorbij komen, en dan moet je weten dat een funcup alleen maar plexiglas heeft tussen piloot en motor!!
|
||||
|
||||
Ik ben speciaal vroeg uit school gekomen om de GLPK Vette nog wat toertjes te zien rijden. Ik had een paar rondjes opgenomen en een 1:32 was bij mij de beste tijd.
|
||||
|
||||
Heeft er soms iemand foto's gemaakt van de MINI's?
|
|
|||
|
|||
Bert heeft een 1'31'' gedraaid en Mike een 1'30''. Dit echter zonder echt zwaar op het gas tegaan. Bert heeft het heel tof aangepakt => heeft nog een setje Viperslicks gebruikt
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|