|
|
||||
|
||||
Veel decals
http://www.rallye-miniature.com/shop...4a505&x=5&y=13
en de prijs valt ook mee heb deze bestels van Turkeye 2006 en kosten met verzending 13 euro |
|
||||
|
||||
is de vroegere cb com , die overgelaten is aan fred en elena , sympathieke mensen hoor
|
|
||||
|
||||
Ja ik heb die site ook al gezien en vroeg me af of het wat was...
Die van Munster om op de 1/24 Mégane te zetten, lijkt me wel interessant. Ik heb hier nu de uitbreidstukken liggen... En deze, maar dan op 1/43... Ik zoek ze in 1/24... Desnoods koop ik ze en maak ik ze achter in 1/24 ???
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 23-12-2007 at 19:02. |
|
||||
|
||||
Die kit van Munster heb ik ook nog liggen
|
|
|||
|
|||
leuke site. Er staan veel mooie dingen op. Heeft er iemand enige ervaring met dit merk? Is het kwalitatief goed?
|
|
|||
|
|||
ik bedoel de decals van rallywagens op 1/24.
|
|
||||
|
||||
Hallo Louis, de decals op 1/24 zijn de decals van CB Com, die op 1/43 heb ik geen ervaring mee. CB Com heeft soms leuke livery's maar de kwaliteit van bepaalde decals (niet van allemaal) is soms wel wat minder.
Althans dat is mijn ervaring. |
|
||||
|
||||
Mocht iemand er een bestelling willen doen, laat je me wat weten? Dan kunnen we kosten delen... Ik heb namelijk interesse in twee decalsetjes...
|
|||
|
|||
Ik ga er een bestelling plaatsen
|
|
||||
|
||||
Ik heb die besteld voor de xsara van McRae van Turkye 2006.
|
|
||||
|
||||
Verzendkosten vallen nog mee vind ik hoor, ik heb laatst 2 decalsetjes besteld en moest 3€ verzending betalen.
|
|
||||
|
||||
En hoe lang heb je moeten wachten op de decals ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb probleem met het inloggen,wil mijn verjaardag niet aannemen
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien is al de 2e keer dat ik een bestelling plaats en al 2 keer binnen de 2 weken zijn ze aangekomen.
Misschien nu met die dagen kan het misschien iets langer duren maar ik denk wel dat ze correct zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook problemen gehad maar na enkele keren proberen is het toch gelukt.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|