|
|
||||
|
||||
Alpine A110 Monte-Carlo 1971
We blijven in de ware legendes van Monte-Carlo en dit model is niet de kit 24278 van Tamiya, maar een oudere kit namelijk de 24185 met extra transkit van Reji op 1/24
van bedenkelijke kwaliteit. Er werd gewerkt met echte kleurlak van Alpine en afgewerkt met tweekomponenten autovernis. De echte wagen won in 1971 Monte-Carlo met Ove Anderson en Stone aan het stuur, daarbij werd de Renault Alpine A110 1600 in dit jaar ook internationaal merkenkampioen en nationaal kampioen in Frankrijk en vele overwinningen zouden nog volgen. Last edited by Ottooke; 22-09-2008 at 14:59. |
|
||||
|
||||
Mooi!
Ik heb deze wagen een tijd geleden ook gemaakt (de nieuwe tamiya kit), en ik zie dat net als bij mij toen, je kofferdeksel een klein beetje openstaat. Bij mij kwam dat doordat de motor te hoog stond. Ik kon hem door gewoon wat wringen op de goede plaats krijgen, misschien dat je dat ook kan proberen... ________ Live sex webshows Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 12:07. |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, knap gedaan
|
|
|||
|
|||
Quote:
Voor de rest proper model
|
||||
|
||||
Een andere oplossing is natuurlijk het kofferdeksel afnemen om een zicht op de 1600 motor te krijgen, zoals bijgaande beelden laten zien. Veel kijk- en schrijfgenot!
Last edited by Ottooke; 22-09-2008 at 15:01. |
|
||||
|
||||
Niet enkel een modelbouwtalent ook de foto's mogen er wezen. Mooi gedaan!
|
|
||||
|
||||
Nog een paar nieuwe foto's
Last edited by Ottooke; 22-09-2008 at 15:03. |
|
||||
|
||||
Ola Paula! Sjieke foto's van een al even sjiek model!
Respect! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|