|
|
||||
|
||||
Citroën C4 WRC - Novikov - Motorama - 1/24
Men eerste die cast verbouwing. Model van Motorama, decals van Colorado. De eindpics.
Last edited by Doc; 03-01-2011 at 16:29. |
|
||||
|
||||
Veel geleerd bij dit model, veel zaken die verbeterd kunnen wordn, men volgende die cast ga ik heel anders aanpakken. Nog enkele foto`s.
Last edited by Doc; 03-01-2011 at 16:31. |
|
||||
|
||||
Mooi mooi!
Ik heb wel 1 vraagje; het lijkt alsof de voorkant wat hoger staat dan de achterkant. Klopt dat?
|
||||
|
||||
Yep, goed gezien. Ik krijg hem van voor gewoon niet lager. Dit is het maximum.
|
||||
|
||||
Het is toch heel simpel om hem lager te leggen.
Gewoon bovenaan van de veerpoten een mm of 2,3 of naar behoefte afdoen,onderaan een rondseltje of een zelfgemaakt opvulplaatje steken en hij ligt automatisch lager,zo heb ik het ook gedaan. |
|
||||
|
||||
De diecast ziet er fantastisch uit!
Toch moet ik mijn mening delen met de andere hier... Vooraan zou je hem echt wel nog moeten zakken voor dan helemaal in orde te zijn! Alé, 'moeten'...
|
||||
|
||||
Allez, jullie krijgen je zin.
|
||||
|
||||
kleine moeite groot plezier; dat ziet er een stuk beter uit
|
||||
|
||||
Mooi zo !! Ik ga je raad dan wel eens vragen als ik mijne C4 aanpak. Maar het is wel geslaagd hoor !! En idd mooie livery !
|
|||
|
|||
Zoveel knapper nu die verlaagd is. Prachtig werk wat je deed,zeker als je weet welke als basis gebruikt werd!
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 18-12-2010 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Helemaal eens met Tim, nu je hem vooraan alsnog verlaagd hebt, ziet hij er gewoon perfect uit.
Zéér prachtige ombouw. Dat wordt meebrengen in januari, ikke wil die wel eens van héél dichtbij bekijken.
|
||||
|
||||
Een wereld van verschil ! Nu is hij écht af!
|
||||
|
||||
Ik ook
|
|
||||
|
||||
Knappe wagen en de vele aanpassingen maken er een tof model van. De extra verlaging maakt hem model helemaal af. Was een must, zeker als je een foto voor en na bekijkt.
Chapeau.
|
||||
|
||||
Voor de geinteresseerden, ik heb vandaag nieuwe buitenfoto`s gemaakt en deze in de beginpost geplaats. Dus met de verlaging voor.
|