|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 17 en 18
Hier zijn de oplossingen van vraag 17 en 18 : Vraag 17 :
Tip : Oplossing : we zien hier een foto van Luciana Salazar, een Argentijnse zangeres en glamour model, zodat denaam van de piloot in de blauwe overall gevonden kon worden… Het verhaal van het busje heb ik altijd onthouden omdat ik het live zien gebeuren heb. Of er beelden van bestaan om het internet weet ik niet (ik heb er geen gevonden), maar het verhaal zelf staat wel enkele malen beschreven op het net. De antwoorden van “boos worden” en “handschoenen weggooien” zijn uiteraard ook wel juist, maar kunnen toch echt niet op tegen het straffe verhaal van het busje. En aangezien het op het net te vinden was, én er 2 quizzers zijn die het juiste antwoord vonden, moeten we de rest als ‘close, but no cigar’ bestempelen… Vraag 18 :
Tip : Oplossing : we zien hier een foto van Kenya Moore, Miss USA in 1993, waardoor de link naar Kenia duidelijk werd… Hier dacht Hhugo dat het om loslopend vee ging (niets te maken met de foto hierboven) waarmee de Peugeot onzacht in aanraking gekomen was, terwijl Luigi het antwoord schuldig moest blijven. Dit levert dus de volgende tussenstand op :
Zoals altijd staan de ex-aequo’s in alfabetische volgorde, meer moet je daar niet achter zoeken. In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 19 en 20! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen Last edited by Sennake; 17-06-2010 at 19:59. |
|
||||
|
||||
Oef, toch nog wat goedgemaakt in deze bus-ronde.
|
||||
|
||||
Ik speel nooit actief mee, maar ik probeer voor mezelf toch steeds de antwoorden te vinden.
Doch, ben ik de enige hier die de tips moeilijker vind dan de eigenlijke quiz? Sorry, Sennake, want ik weet dat je ons wilt helpen met die foto's, maar wanneer ik weer eens een nieuwe quizvraag voor me krijg, heb ik totaal geen idee wie die vrouwen zijn en wat je ons probeert te vertellen, behalve dat ik nu ongeveer wel weet wat je type is |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook niet meer verder gezocht zelfs, juist omdat dit de eerste actie is van Piquet die het vermelden waard was (en volgens jou ook juist!). Als je nu gevraagd had "Wat is de meest straffe actie die de piloot met de witte overall deed eens de vechtersbazen uiteen getrokken waren door de marshalls?", dan had ik je antwoord logischer gevonden (echter ook niet sluitend, want het meest straffe is ook subjectief ). Dus bij deze het verzoek om subvraag 4 niet mee te nemen in de uitslag, of de andere (volgens jou ook juiste) antwoorden wel met de volle punten te waarderen.
|
||||
|
||||
Dat ziet de jury anders: aangezien beide piloten vlak na het incident ook 'blijven ademen' zijn, is dit dan ook een correct antwoord? Neen toch?
Ons inziens is hetgeen gebeurde met het busje merkwaardig genoeg om als enige juiste antwoord te fungeren. Als het gevraagde antwoord onvindbaar zou zijn op het net, of als niemand het juiste antwoord zou gevonden hebben, waren we uiteraard akkoord, maar dat is niet het geval. Het type-antwoord valt dus niet in de categorie 'onoplosbaar', en dus blijft het geldig. |
|
||||
|
||||
Ik wou reageren via een quote op de beginpost, maar ik heb ge-edit ipv gequote!
Mijn oprechte excuses voor het ongemak mensen, mijn schuld. Sennake, kan je de antwoorden nog een posten aub? |
|
||||
|
||||
No harm done
|
|
||||
|
||||
Gelukkig hou jij op voorhand rekening met klunzen zoals ik. Nogmaals excuses, ik ben blij dat het hersteld is.
Wat ik eigenlijk wou zeggen was Quote:
Was er dan wel een Peugeot in aanraking gekomen met loslopend vee? (want dat had ik in elk geval ook niet teruggevonden) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|