|
|
||||
|
||||
De Paddock goes rittensport
Tussen pot en pint zeer snel beslist.
We gaan rittensport rijden. Op 11 November rijden we de 13e Titanic rit. Waar is dat en wat kost dat? Wedstrijdcentrum: Feestzaal HOF TER RIELEN Turnhoutsebaan 181 2460 KASTERLEE Deelnameprijs: € 20 Inschrijving ter plaatse: + € 2,5 Inschrijvingstafel: 12.00 uur Briefing: 13.45 uur Start eerste wagen: 14.00 uur Afstand: +/- 90 km Prijsuitreiking: +/- 20.00 uur We dienen wel nog een "dagvergunning" te nemen aan €5. Dit voor verzekering enzo. Wat meer info: Quote:
Wij rijden in de Recreatie klasse. Teams tot nu toe: Paddock 01: Johan Claeys en Werner333. Paddock 02: Pascal en Bart. Paddock 03: Johan en vriendin. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Last edited by Werner333; 03-11-2002 at 20:40. |
|
||||
|
||||
mm sounds intresting en lekker dichtbij
|
||||
|
||||
Grrrr,....
Niet vrij wegens teveel werk thuis. Laat me weten hoe het was, lijkt me anders wel de moeite om es mee te doen. Maybe next time. |
|
||||
|
||||
Ik rij ook mee. Ik zoek nog een co-piloot. Wie heeft interesse?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
De telefoon heeft je geklopt met enkele seconden... waarvoor mijn excuses. Mistery gaat een team vormen met mij, waardoor "Mistery Paddock 4" geboren is... Maar ik weet zeker dat er nog gegadigden zullen zijn zeker? |
|
||||
|
||||
Weet er iemand op 't net een reglement staan? Kwestie van dat op voorhand al eens te kunnen bekijken.
|
|
||||
|
||||
waar blijft die vriendelijke chauffeur die met mij wil meedoen ?
|
|||
|
|||
Quote:
www.titanic.be www.vas.be onder de discipline rittensport staat het volledige VAS-reglement. C U Last edited by Pascal; 04-11-2002 at 00:49. |
|
||||
|
||||
Wat houdt die ritttensport in? Is da een soort van rally rijden?
En is er gevaar om auto te beschadigen? Ik ben misschien wel geinteresseerd en in dat geval kan ik nog een co-piloot gebruiken (raceboy?) |
|
||||
|
||||
Ik heb net eens op de vas-website gekeken: ik snap ni goe wat het met autosport te maken heeft, het lijkt me eerder gewoon weg-zoeken.
|
|
||||
|
||||
is dat ook niet gemiddelde snelheid aanhouden?
|
||||
|
||||
Ik heb nu naar mijn vriendin gemaild of ze tijd heeft om te co-piloteren, en, wat belangrijker is of we den auto gaan kunnen gebruiken die dag, als Elly genen tijd heeft.
Mocht ik de auto ter beschikking hebben, en Elly heeft genen tijd, dan kan Raceboy misschien inspringen. Ik laat asap iets weten ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is als rally zoals het moet zijn. Geheim parcours, roadboek en een gemiddelde aanhouden opgegeven door de organisatie. |
|
||||
|
||||
Laat ik wel stellen dat die gemiddeldes laag liggen he.
Maar het is toch snel genoeg om moeilijk te zijn. Voor zij die niet weten wat bolleke pijl is heb ik een info brochure van autoclub Althena gescand. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|