|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 35 en 36
Hier zijn de oplossingen van vraag 35 en 36 : Vraag 35 :
De originele, onbewerkte foto zag er trouwens zo uit : Een niet zo makkelijke vraag, zo blijkt. Nochtans waren de quizmasters vergeten om één naam weg te photoshoppen, want op de voorbumper stond “Rally Team Boiten” te lezen… Maar ondanks het feit dat HF Integrale deze vraag totaal verkeerd beantwoordde, slaat hij dank zij vraag 36 toch een grote slag! Vraag 36 :
De originele, onbewerkte foto zag er trouwens zo uit : En als we het toch even hebben over het slagen van een grote slag, wat te denken van Zaibatsu Racing, die zich dank zij een foutloos parcours meteen verheft van een 7e plaats naar een podiumplaats! De strijd voor de 3e plaats was nog nooit zo spannend! En “Le pilote sans visage” ligt ook nog op de loer… Dit levert dus de volgende tussenstand op :
In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 37 en 38! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Ik zit zo even de antwoorden in de excel-sheet door te kijken; en ik wist niet dat Statler en Waldorf ooit mee hadden gedaan in een rally
voor degeen die niet weten wie dat zijn: Overigens hebben HF en Zaibatsu wel bewezen dat mee blijven doen tot het einde toch nog iets op kan leveren!!
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 25-10-2009 at 12:14. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|