|
|
||||
|
||||
Vraag 11 en 12
Hoe? Zal je zeggen... nu al?
Inderdaad, zoals eerder aangekondigd mogen mijn afwezigheden niet leiden tot minder bedenktijd voor jullie, en aangezien ik morgen de ganse dag aanwezig zal zijn op een Communiefeest zet ik de vragen vandaag al online. De antwoorden op de vorige vragen hoef je nog niet te zoeken; die krijg je pas morgen nadat ik terug thuis ben... We zijn wel goed maar niet gek eh En hier gaan we dus : Moeilijkheidsgraad : 3 Punten per goed antwoord : 10 Onderwerp : Niet-F1 Vraag 11 : 1) Wie zit hier achter het stuur? 2) Wie is zijn co-piloot? 3) Welke rally wordt hier verreden? (Aaah het is een RALLY!) 4) In welk jaar? 5) Welke plaats behaalde dit team? Vraag 12 : 1) Wie zit hier achter het stuur? 2) Wie is zijn co-piloot? 3) Welke rally wordt hier verreden? (Aaah dit is OOk een RALLY!) 4) In welk jaar? 5) Welke plaats behaalde dit team? OPGELET : dit is de laatste vraag waarbij eventuele schrijffouten in namen nog goedgekeurd zullen worden. En bij één van de namen zou je wel eens de verkeerde schrijfwijze kunnen toepassen, aangezien die naam je niet onbekend zal voorkomen. (DIT IS EEN TIP!) Vanaf moelijkheidsgraad 4 MOETEN de namen absoluut correct geschreven zijn. Daarom raad ik je aan nu alvast te oefenen en het voor deze vraag ook al toe te passen... Antwoorden worden ten laatste verwacht vóór de start van de GP van Oostenrijk op 18 mei. En ... good luck! |
|
||||
|
||||
Re: Vraag 11 en 12
Quote:
|
|
||||
|
||||
Pffffff.........die foto van die mini is gemanipuleerd.......logo van de rally-sticker is vervangen door de paddock........hij gaat lekker
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Naarmate de moeilijkheidsgraad stijgt, zullen er aanknopingspunten verdwijnen... wacht maar tot in moeilijkheidsgraad 8... Dan heb je gewoon een zwarte foto |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.skylimitevents.com Last edited by Sennake; 04-05-2003 at 10:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jeezes Guy... met dat model is zeker 4 seizoenen internationaal gereden en daarna nog eens een paar jaar op Europees en nationaal niveau. Ok dat ge een paar rallies kunt uitsluiten, maar da kan in principe 't is eender wie, 't is eender waar zijn. Om nog maar niet te spreken van het feit dat in zowat iedere rally toen zo'n ding in de kreukels werd gereden. Jan. =---
|
||||
|
||||
Zo mijn antwoorden op vraag 11 & 12 zijn verstuurd, nog voor dat 9 & 10 moesten binnen zijn!
Van mij mag 13 & 14 ook reeds gesteld worden
|
||||
|
||||
Antwoorden vraag 11 en 12 zijn binnen...
|
|
|||
|
|||
Die van mij zijn ook binnen.
Mooi tijdverdrijf op zondag voormiddag |
|
||||
|
||||
Ik ben nog op vraag 9 aan't zoeken
|
|||
|
|||
duurt nu wel lang tot de volgende vragen hé
werkt zo een beetje verslavent. ik ben een quiz junkie aan het worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Het helpt alleen nie veel. Ok, ik herinner wel het een en ander uit die periode, maar vooral dat onze goede vriend hier in zijn vier seizoenen bij (bliep) ondanks de successen redelijk wat schade gereden heeft, dus dat vernauwt de selectie niet erg. Jan. =---
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 05-05-2003 at 14:06. |
|
||||
|
||||
Nogmaals, haal het rode potlood maar uit de kast om de vakjes te kleuren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|