|
|
||||
|
||||
Stage 7: 12/01/07 => Zouérat - Atâr
Alles over stage 7 in deze thread.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Vandaag begint de echte shifting.
De eerste problemen duiken al op: Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit is belangrijk nieuws!
Quote:
|
|
|||
|
|||
Gisteren zei Gerard al dat de DAF motor op 5 van de 6 cilinders draaide
Ander belangrijk nieuws: Quote:
|
|
|||
|
|||
Het tweede mislukte jaar van De Rooy.
Spijtig voor de competitie bij de Trucks. Mvg... |
|
|||
|
|||
Nani Roma is overkop gegaan.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Loix en Henrard staan precies al enige tijd stil volgend iritrack. Loix staat ook niet bij de tijden op cp1 (gemist???).Wauters is zo wat de enige waar wat beweging in zit bij de belgen.
|
|
||||
|
||||
Als ik de Belgen Loomans, Wauters, Henrard en Loix volg zie ik die autokes bijna boven op elkaar staan ...
In eerste instantie eerst alleen Loix en Henrard, nu is de rest er ook bij. |
|
|||
|
|||
VW laat het weer afweten in Mauretanie. Ik zie nu nog 4 kandidaten voor de overwinning: Sainz, De Villiers, Alphand, Peterhansel en eventueel Masuoka. Ik denk dat Mitsubishi door zijn ervaring uiteindelijk weeral maar eens aan het langste eind zal trekken.
|
|
||||
|
||||
Dat is een goeie:
14:51 - auto - Grosse colère pour Sousa... N° 313, SOUSA/SCHULZ - VOLKSWAGEN, SUPER PRODUCTION Après avoir perdu de nombreuses minutes, planté dans une dune, le pilote portugais Carlos Sousa, furieux contre son copilote Andreas Schulz, est reparti sans l’attendre. Le copilote allemand cherche désormais son pilote et sa voiture depuis près de 45 minutes. www.dakar.com Kan ik met iemand meeliften? Mijn vriendje heeft me uit de auto gezet |
|
||||
|
||||
Ik weet dat ik voor Sainz juich. Het is tijd voor een ander merk als Mitsubishi (ookal is die touareg een lelijk hok ), en ik heb Sainz altijd al een toffe rijder gevonden. Heb hem altijd in de gaten gehouden sinds ik foto's van hem zag bij mijn eerste aanrakingen met de rally sport eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Dus go Carlos!
|
|
||||
|
||||
Quote:
15:16 - auto - Outburst of anger for Sousa... Nr 313, SOUSA/SCHULZ - VOLKSWAGEN, SUPER PRODUCTION After loosing long and precious minutes stuck in a sand dune, Portuguese driver Carlos Sousa, mad at his copilot Andreas Schulz, left without him. The German copilot has now been looking for his diver and car for 45’. |
|
||||
|
||||
He he die vertaler is blijkbaar ook een beetje het noorden kwijt.
|
|
||||
|
||||
Vraag:
Vorige jaren kon je op de Live adhv. Iritack een soort simulatie doen van de rit waar een eventuele oponthoud duidelijk werd (als iritack tenminste zijn ding deed). Ik zie dat dit jaar niet meer mogelijk is. Of toch? |
|
||||
|
||||
Geen melk voor Ari!
|